Bram's HB R53 | Recaro's! Te koop!
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Bram's HB R53 | Vraag over remmen
Uhm als stalen leidingen al niet mogen, dan heb ik een vermoeden dat andere, niet daarvoor bestemde voorremmen, al helemaal not-done zijn, of vergis ik me daarin?
- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
Bericht
De schijven even wisselen is niet veel werk. De remleidingen wisselen wel. Mijn schroefset moet er toch onderuit dus dan ligt alles toch los.Sven schreef:Uhm als stalen leidingen al niet mogen, dan heb ik een vermoeden dat andere, niet daarvoor bestemde voorremmen, al helemaal not-done zijn, of vergis ik me daarin?
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kun je geen attesten bij die schroefset krijgen dan? Dan hoef je toch niet meer te wisselen?
- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nee want ik kan het camber regelen en dat mag niet. Ik ben benieuwd of de jcw uitlaat mag want er staan geen stickers meer op.
- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
Bericht
Iemand ooit van Vmaxx remmen gehoord? Zijn redelijk betaalbaar maar ik wil geen wibra meuk als remmen. Ook al is het maar voor de show. 

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als je een upgrade wilt kan je beter een setje R56S remmen nemen. Heb je ook geen attesten nodig (volgens mij). Remt stukken beter dan wat je nu hebt (R56s remklauwen waren op de R53 JCW remmen), wegen de helft van een BBK en kost ook nog eens een fractie van een BBK.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
Bericht
Die zijn niet groot genoeg voor mij. Beter remmen hoeft niet, ik ga er toch niet mee het circuit opmushrop schreef:Als je een upgrade wilt kan je beter een setje R56S remmen nemen. Heb je ook geen attesten nodig (volgens mij). Remt stukken beter dan wat je nu hebt (R56s remklauwen waren op de R53 JCW remmen), wegen de helft van een BBK en kost ook nog eens een fractie van een BBK.

- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja het heeft afgelopen weekend goed geregend dus de geldboom is weer sterk aan het groeien.boris_brznjef schreef:Dan maar sparen voor een GP2 remmen setAka BMW M135i of cayenne remmen

- Raj
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
LOLBurnoutBram schreef:Ja het heeft afgelopen weekend goed geregend dus de geldboom is weer sterk aan het groeien.boris_brznjef schreef:Dan maar sparen voor een GP2 remmen setAka BMW M135i of cayenne remmen
![]()

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Nee, dat kan nietLars Temmink schreef:Je kan ook gewoon grotere schijven monteren op die r56s?BurnoutBram schreef:Die zijn niet groot genoeg voor mij. Beter remmen hoeft niet, ik ga er toch niet mee het circuit opmushrop schreef:Als je een upgrade wilt kan je beter een setje R56S remmen nemen. Heb je ook geen attesten nodig (volgens mij). Remt stukken beter dan wat je nu hebt (R56s remklauwen waren op de R53 JCW remmen), wegen de helft van een BBK en kost ook nog eens een fractie van een BBK.
- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja kan wel. Maar dan kun je je klauwen niet meer monteren. En da's ni handig!
- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kleine update van mijn kant!
De OZ's zijn gedegradeerd tot winterset en er zijn Rota's voor in de plaats gekomen. De OZ's zijn dus ook niet te koop, moest dat zo zijn heeft (mush)rob dibs. Dat staat zo in het verkoopcontract.
Achter ga ik er nog een spacer van 5mm tussen mikken als ik daar tijd voor heb!
Excuseer voor de crappy foto's, ik zoek nog een mooie locatie om goede foto's te nemen!

Achter ga ik er nog een spacer van 5mm tussen mikken als ik daar tijd voor heb!
Excuseer voor de crappy foto's, ik zoek nog een mooie locatie om goede foto's te nemen!

- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Bram's HB R53 | ROTA timeee
Ik zou persoonlijk gewoon de OZ´s laten zitten...en deze als winterset gebruiken...

Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
Onze sponsors