Nee niet zagen! Boren! Zagen sloop je die bumper mee en dat gaas ziet er altijd zo supercheap uit. Als je niet wilt boren kan je die stickers er in plakken.
Ben het met Davy eens, DL's zou ik er af halen.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Maar weer eens een beetje stof van mijn topic afblazen.
In de tussentijd heb ik niet stil gezeten en druk doorgezocht naar een paar mods.
Als eerste heb ik de jcw dorpel lijsten besteld en geplaatst.
Hierna was het een tijdje stil totdat ik vorige week mijn stuur binnen kreeg via de groupbuy van ajede.
Nog super bedankt hiervoor, stuurt heel fijn
Hiernaast kwam afgelopen zaterdag nog een leuke mod erbij: het 3delig jcw carbon dashboard.
Dit er allemaal zaterdag er in geplaatst maar het ging redelijk vlot.
Tijd voor wat foto's;
Nu nog opzoek naar een jcw voorbumpertje en een leuk setje stoelen. En misschien nog een andere setje wielen voor van de zomer maar daar ben ik nog niet helemaal over uit.
Weer eens een update van mijn kant. Een mod waar ik al vanaf het begin naar zocht.
Vorige maand kwam ik op marktplaats een aero bumper tegen. Dezelfde avond heb ik deze nog opgehaald.
Deze is toen naar de spuiter gegaan. Deze heeft ook meteen de randen van de aero grill meegespoten.
Ben zeer tevreden of het resultaat hoe die er nu bij staat. Zit nu eens na te denken wat mijn volgende mods worden. Wel moeten er een paar nieuwe bandjes worden besteld.