StefanRS Mini R53 JCW - Update 16-12
- wheeler
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Re: StefanRS Mini R53 JCW - Update 12-5 Full Aero
Ziet er goed uit! Wat ik zelf wel mooi vind is om de inserts van de verstralers ook zwart te maken.

- Richard030
- Bijna verslaafd
Bericht
Re: StefanRS Mini R53 JCW - Update 12-5 Full Aero
^^ X2.. Mijn voorbumper moet opnieuw gespoten worden, dan laat ik dat ook gelijk doen 

- StefanRS
- Leerling Mini lid
Bericht
Re: StefanRS Mini R53 JCW - Update 16-12
Zo maar weer eens wat stof afblazen van mijn topic.
In de tussentijd is er niet echt stilgezeten. De winterwielen zitten er weer onder. De draagarmrubbers zijn vervangen want deze waren niet meer helemaal goed. Ook heb ik de middendemper van tussen de jcw pijp gehaald, wat een genot. Hij is niet echt veel luider maar hij knalt wel veel meer en harder. Dit moest veel eerder gedaan worden eigenlijk
. Verder heb ik de mistlamproosters besteld bij bmw. Wat een prijs zeg voor twee van die zwarte roosters. En natuurlijk de koplampringen laten spuiten in pw.
De kentekenplaat heb ik ook aangepast net zoals lars. Verder nog geen gezeur gehad met de politie en alleen maar complimenten dat het er beter uitziet.
Wat plaatjes bij al dat gelul:

In de tussentijd is er niet echt stilgezeten. De winterwielen zitten er weer onder. De draagarmrubbers zijn vervangen want deze waren niet meer helemaal goed. Ook heb ik de middendemper van tussen de jcw pijp gehaald, wat een genot. Hij is niet echt veel luider maar hij knalt wel veel meer en harder. Dit moest veel eerder gedaan worden eigenlijk

De kentekenplaat heb ik ook aangepast net zoals lars. Verder nog geen gezeur gehad met de politie en alleen maar complimenten dat het er beter uitziet.
Wat plaatjes bij al dat gelul:

- Berry M
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Staat 'm goed die Aero grille met witte rand! Ga je de inserts van je achterbumper ook zwart maken?
Maar je kentekenplaat... Dat vind ik maar niets zo...
Maar je kentekenplaat... Dat vind ik maar niets zo...

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Puik wagentje !! Kentekenplaat is iets teveel Alfa ...
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
- speedy
- NMC Legend
Bericht
x2Ginoceros schreef:Puik wagentje !! Kentekenplaat is iets teveel Alfa ...
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
X3
Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
Onze sponsors