Ga morgen achter de centreerringen aan en ik heb zwarte carbon BBS kapjes maar heb liever de rode maar dat kan ook later denk volgende week of zospeedy schreef:wanneer onder de auto?
Ja sorry Lars ik was al weg van deze BBS velgen maar toen ik ze vanmiddag zo zag bij de spuiter, na al tijd en moeite wil ik ze eerst zelf houden en monterenLars Temmink schreef:Je gaat ze dus wel houden?
Dan komt er weer een mooi ander setje beschikbaarCasper schreef:Ga morgen achter de centreerringen aan en ik heb zwarte carbon BBS kapjes maar heb liever de rode maar dat kan ook later denk volgende week of zospeedy schreef:wanneer onder de auto?
Raymond schreef:Dan komt er weer een mooi ander setje beschikbaarCasper schreef:Ga morgen achter de centreerringen aan en ik heb zwarte carbon BBS kapjes maar heb liever de rode maar dat kan ook later denk volgende week of zospeedy schreef:wanneer onder de auto?
Of...?
Casper schreef:Vandaag de velgen terug gehad. En doe deze never nooit niet weglove them or hate them ik vind ze teringjantje mooi geworden
Onze sponsors