Hey Michel,
ja balen zeg ! Wij stonden voor je te wachten bij het verkeerslicht en hebben het verkeer om je heen geleid.
Als het goed is is het gewoon verzekeringswerk toch? Het is alleen altijd jammer dat er zoveel tijd in gaat zitten !!
Kikarit
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Bah zeg. Vervelend als zoiets gebeurd. Ongeluk zit in een klein hoekje. Je mag ervan uit gaan dat alles weer in orde komt.Michel K schreef:Dat was ik, helaasfrankie schreef:Was inderdaad een gele MINI. Zo op het eerste gezicht een flinke scheur in de bumper, maar gelukkig geen persoonlijk letsel. Op het moment dat wij passeerden was volgens mij het meeste al geregeld.![]()
Mchel K

- Michel K
- Leerling Mini lid
Bericht
Aangezien ik alleen reed en de rest niet op me gewacht heeft
ben ik maar doorgereden naar de tussenstop.
Daar was ik wel lekker de eerste
De schade lijkt op het eerste gezicht wel mee te vallen, hopelijk alleen de bumper.
Is idd verzekeringswerk. Heb al 'n afspraak gemaakt bij de garage voor de reparatie.
Ik heb 2 foto's in de gallery gezet, ik krijg ze alleen niet in 'n bericht gepost.
Bij z'n ouders thuis hebben we het afgehandeld. Bakkie koffie erbij en je bent zo 'n half uur verder.frankie schreef:Zonde man! Alles verder wel soepel kunnen regelen met de "dader"? Hoop dat het niet al te veel trammelant voor je opleverd!
Aangezien ik alleen reed en de rest niet op me gewacht heeft

Daar was ik wel lekker de eerste

De schade lijkt op het eerste gezicht wel mee te vallen, hopelijk alleen de bumper.
Is idd verzekeringswerk. Heb al 'n afspraak gemaakt bij de garage voor de reparatie.
Ik heb 2 foto's in de gallery gezet, ik krijg ze alleen niet in 'n bericht gepost.
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Beste Michel,
Ik heb echt geprobeerd je te vinden om even de schade op te nemen enzo. Ook mensen gebeld, camera ploeg en dergelijke... iedereen wist DAT het was gebeurt, maar niemand wist wie het nou was.

Gelukkig kunnen jullie er samen uitkomen. Ik vind het een wonder dat met 184 auto's er niet meer is misgegaan!
Vanuit de organisatie in elk geval veel succes!
iDD
Ik heb echt geprobeerd je te vinden om even de schade op te nemen enzo. Ook mensen gebeld, camera ploeg en dergelijke... iedereen wist DAT het was gebeurt, maar niemand wist wie het nou was.

Gelukkig kunnen jullie er samen uitkomen. Ik vind het een wonder dat met 184 auto's er niet meer is misgegaan!
Vanuit de organisatie in elk geval veel succes!
iDD
Onze sponsors