geschrobt pics op p68
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: BBS velgen terug van de spuiter P23
Nou ja, goede krik niet echt maar met de krik die ik heb lukt het altijd wel. Uiteraard help ik je!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kleine reminder... Ik had 8.5J et35 18" zonder aanlopen. Daar zit 215/35 omheen...
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Thnxs Rob komt goed, dit zijn trouwens de foto's van die amerikaanse jongenmushrop schreef:Nou ja, goede krik niet echt maar met de krik die ik heb lukt het altijd wel. Uiteraard help ik je!

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- ajede
- Volledig MINI minded!
- speedy
- NMC Legend
Bericht
jou coupe is zoveel mooier als die rode 
Zwarte wielen kan dan zo 2011/12/13 zijn of misschien nog wel veel ouder maar onder een witte auto zoals jou coupe is dat wel de shit !
Ik kan haast niet wachten om de nieuwe wielen onder je auto te zien want ben heel benieuwd wat het met de looks doet en misschien vind ik het wel heel gaaf maar zou het echt moeten zien.

Zwarte wielen kan dan zo 2011/12/13 zijn of misschien nog wel veel ouder maar onder een witte auto zoals jou coupe is dat wel de shit !
Ik kan haast niet wachten om de nieuwe wielen onder je auto te zien want ben heel benieuwd wat het met de looks doet en misschien vind ik het wel heel gaaf maar zou het echt moeten zien.
- Richard030
- Bijna verslaafd
- speedy
- NMC Legend
- speedy
- NMC Legend
Bericht
hoeveel maanden heb je ze al? dat je zoveel geduld kunt hebben [FLUSHED FACE]
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht

Klein detail is dat de coupe bij de dealer staat he en dat ik nu in een blauwe nieuwe MINI rond rijRichard030 schreef:Zitten ze er al onder?! Schiet nou ohoooop![]()

- Richard030
- Bijna verslaafd
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
geen idee ht is erg stil 

- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Geeft jou wel de tijd om je bandjes op te halen en er alvast om te laten leggen zodat alles klaar is als ie terug komt 
Maar verder pushen we hier niet hoor...

Maar verder pushen we hier niet hoor...

- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
Re: Dealers pffffff.
Vandaag een MINI dagje gehad
Werd vanochtend gebeld door de dealer. Ze waren gestopt met zoeken naar het defect. Op mijn vraag waarom dan zeiden ze "mr uw auto is zwaar getuned, brengt u hem maar eerst weer in orgineele staat dan gaan we verder zoeken." Ik was zeer verbaast want de coupe is helemaal niet getuned, ja wel want we hebben een box gevonden en die is via bedrading aangesloten en dat is toch echt tuning aan het blok dus houd het voor ons nu op want daar komt de storing vandaag en er zit BOV op met bedrading
En die veroorzaakt ook meldingen. Kon gelukkig vrij krijgen vandaag in de leenauto gestapt en naar Amsterdam gereden. Stonden keurig 2 mensen op me te wachten hoofd werkplaats en iemand van MINI Amsterdam en die vertelde me dat de MINI getuned was weer vertelde ik dat dat niet waar is omdat ik wist dat dat niet mag in combinatie met de garantie. ze vertelde me dat ik de tweede eigenaar was want dat hadden ze uitgezocht de eerste 9mnd had hij op een andere naam gestaan en hoogstwaarschijnlijk had die getuned. Waarop ik zei nou dan gaan we dat toch vragen
Ze keken me verbaasd aan en ik zei hij is eerst van de bedrijfsleider van MINI Amsterdam geweest dus dan lopen we naar boven en dan vragen we het, maar het likt mij een onzin verhaal wat je nu verteld. Maar laat eerst die zogenaamde chipbox en de bedrading maar zien. Bij de auto aangekomen deden ze de motorkap open en wees HOOFD WERKPLAATS het aan kijk tuning zei hij. Ik werd erg stil ik zei weet u wat dat is wat u nu aanwijst......... De regelunit van de dag rij verlichting
En die bedrading loopt van de "mislampen" via de unit naar de computer inderdaad ja maar dat is aangesloten door BMW Alkmaar wilt u de rekenning zien misschien? Ze konden deze verlichting niet en zeiden dat ze dan maar verder gingen zoeken met de BOV waren ze niet blij maar toen ik zei haal hem er maar uit maar dan zal je zien dat dat het niets uitmaakt want dat is gewoon een blokje zonder enige bedrading. Weer in de leenauto gestapt hoogstwaarschijnlijk is het dinsdag nu klaar als ze het gevonden hebben misschien. Of ik moet elke mod gaan uitleggen dan zijn we nog wel ff bezig ben ik bang
WORD VERVOLGD

WORD VERVOLGD

- WimS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Dealers pffffff.
OMG wat een ellende daar :S
Ik hoop voor je dat het snel opgelost word.
Ik hoop voor je dat het snel opgelost word.
Onze sponsors