geschrobt pics op p68
- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
- JosCountrymanCooper
- Bijna verslaafd
Bericht
Re: Dealers pffffff.
Ik moet hier altijd smakelijk om lachen ( jij minder ), wat een arrogantie. 

- PjV
- Be Mini
Bericht
Re: Pagina 25 Dealers pffffff.
Wat een verhaal
Prutsers dus, ik zou daar niet meer heengaan.

Prutsers dus, ik zou daar niet meer heengaan.

- speedy
- NMC Legend
- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
En dan wrs met zo'n zelf voldane blik bij de auto gestaan en dan vol trots met z'n vingertje wijzen... Kijk; tuning!!
Wat een dombo's, gewoon origineel Mini onderdeel wat ze niet kennen!!? En dat is op zich al vreemd want ze vragen er genoeg voor en die spullen die genoeg kosten kennen ze meestal wel uit hun hoofd!
Wat een dombo's, gewoon origineel Mini onderdeel wat ze niet kennen!!? En dat is op zich al vreemd want ze vragen er genoeg voor en die spullen die genoeg kosten kennen ze meestal wel uit hun hoofd!
- Craen89
- Be Mini
Bericht
Pff jeetje wat een gedoe, en wat een prutsers. Ben idd ook heel benieuwd hoe die velgen gaan staan?
Mini Cooper S R53 2003 / Rota Subzero's 17x7,5j / Orranje Stealth CAI / AP Schroefset / Milltek catback

- Batje
- Volledig MINI minded!
- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Pfff, wat een aanfluiting daar bij die dealer! [FLUSHED FACE] Ik had mijn auto daar ook niet meer achtergelaten. Wat een prutsers! [PENSIVE FACE]
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
BMW/MINI monteur zijn en dan niet bij machte zijn de draadjes langs te lopen om tot de conclusie komen dat het voor lampen is.... 
Geeft veel vertrouwen dit Succes man!

Geeft veel vertrouwen dit Succes man!
- wheeler
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
BMW MINI Amsterdam = eerste klas hufters! Ben er 2 keer geweest en blij dat ik daar nooit weer naar toe hoef...
- Erjen
- Bijna verslaafd
Bericht
Snap 't ook niet helemaal, als de monteur gewoon de draadjes volgt en niet gelijk conclusies trekt had je 't gezeur niet. Maarja, gelijk een oordeel vellen scheelt tijd.
Uhr
- Raj
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Wat zou ik graag daar eens de groene heen willen brengen en zeggen: Ja met stationair draaien loopt die onregelmatig
Succes casper!
gewoon met die leen-mini de ring op gaan zndag :d

Succes casper!
gewoon met die leen-mini de ring op gaan zndag :d
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nou dat is de reden waarom ik weg ben bij Amsterdam dat eeuwige slap geouwehoer en niet weten wat ze zeggen.
Ze hoopte gewoon dat je mee gegaan was in hun verhaal dan had het ze geen geld gekost.
Gelukkig weet jij wel beter en trap je er niet in.
Ik zelf ben naar zaandam gegaan Maaral tot nu toe meer dan tevreden.... Klant vriendelijk en je voelt je geen nummertje.
Ze hoopte gewoon dat je mee gegaan was in hun verhaal dan had het ze geen geld gekost.
Gelukkig weet jij wel beter en trap je er niet in.
Ik zelf ben naar zaandam gegaan Maaral tot nu toe meer dan tevreden.... Klant vriendelijk en je voelt je geen nummertje.
burn rubber not your soul

Onze sponsors