Afgelopen vrijdag 20-4 gespot, blauwe Cooper S met zwarte DOTZ velgen. Soort witte achterlichten, en in plaats van een cooper S had hij er tubbS staan.. Geen foto's van gemaakt.
Edit, zie net dat het user Tubby is, gave bak!
Blauwe mini cooper S in bodegraven
- Kiwi_Kevin
- Mod virus alert!
- Kiwi_Kevin
- Mod virus alert!
- Tubby
- Nieuwsgierig
Bericht
Toch handig zo'n outlook agenda. Ondertussen is de TubbS verkocht aan een gelukkige eigenaar ergens in Amsterdam. De TubbS logo is verwijderd.
Groeten,
Tubby (ex-MMC lid, ex-newMiniclub-vanheteersteuur)
Re: Blauwe mini cooper S in bodegraven
Hey Kiwi Kevin, ik ben vandaag oude forum berichten aan het lezen en zie dat je mij heb gespot zo'n 2 jaar geleden. Ik heb even in mijn outlook agenda gekeken wat ik in vredesnaam in Bodegraven moest doen, en verrek ik was bij een optreden van mijn maatje 'Starkoo' (bekend van de hit 'ik wil je, blijf bij me,...') in de Tolstraat Bodegraven.Kiwi_Kevin schreef:Afgelopen vrijdag 20-4 gespot, blauwe Cooper S met zwarte DOTZ velgen. Soort witte achterlichten, en in plaats van een cooper S had hij er tubbS staan.. Geen foto's van gemaakt.
Edit, zie net dat het user Tubby is, gave bak!
Toch handig zo'n outlook agenda. Ondertussen is de TubbS verkocht aan een gelukkige eigenaar ergens in Amsterdam. De TubbS logo is verwijderd.
Groeten,
Tubby (ex-MMC lid, ex-newMiniclub-vanheteersteuur)

Onze sponsors