dat je ze ook wil hebbenspeedy schreef:ja wat moet ik hier nou weer op zeggen :-D

dat je ze ook wil hebbenspeedy schreef:ja wat moet ik hier nou weer op zeggen :-D
Ja dat zie ikspeedy schreef:ik heb al mooie zwarte wielen :-D
Die staan voor morgen op de planning!boris_brznjef schreef:Top! Nu heb je geen excuus meer om die evil eyes te plakken
Striping komt er niet, ik heb dit twee jaar lang overwogen maar kom gewoon niet tot een goede conclusie. Wellicht ga ik de spiegelkappen nog veranderen naar dezelfde kleur , of terug naar paars, of natuurlijk gewoon lekker laten zoals het is. Eerst maar eens een rondje Noorwegen doen vanaf as. donderdag met de andere 30 minis! En Sven, het was ook de bedoeling dat je het niet zag aankomen, het leven is al voorspelbaar genoeg!Sven schreef:haha die zag ik niet aankomen; lekker knalkleurtje onder je cabbie! Ga je nu dan nog iets doen met striping??
Mooi dat alles is opgelost en alles weer vers is! Precies op tijd; het mooie weer komt eraan dus genieten!
Marcel Always Open schreef: Geen saaie rotkleur gebruikt als zwart of grijs, maar een echte kleur namelijk RAL4006 hoogglans paars. En dat knalt best wel bij vol zonlicht!!!![]()
speedy schreef:ja wat moet ik hier nou weer op zeggen :-D
speedy schreef:ik heb al mooie zwarte wielen :-D
Paars is niet mijn kleur, maar ik kan dit wel heel goed waarderen. Beetje leven in de brouwerij! Daar hou ik wel van! Goed bezig!Marcel Always Open schreef:Dank voor het begrip allemaal, ook al zou je het wellicht zelf nooit doen of vind je het afgrijselijk, dat kan, maar dit is gelukkig mijn auto en nu hoef jij het dan niet meer te doen.
Onze sponsors