Beste mensen,
Ik kan vandaag andere velgen gaan halen en de hebben de volgende maten.
4x100 18"
Voor 8j et 38
Achter 9j er 38
Weet iemand of dit gewoon past. De cooper s (R53) is gewoon standaart en is niet verlaagd. Heeft iemand vergelijkbare wielen in dezelfde maten?
Gaat om evolution s038 wielen
Velgenmaat
- Mini_BRW
- Mod virus alert!
Bericht
Velgenmaat
Honda Civic EJ2 Honda Civic EK3 Honda Del Sol BMW E36 325 Coupe Honda Civic EG Honda Civic EK3 Nissan 200SX S14 Grande Punto Sport Mini Cooper S R53
- Mini_BRW
- Mod virus alert!
Bericht
Re: Velgenmaat
Of gaat dit btw niet uitzien?
Honda Civic EJ2 Honda Civic EK3 Honda Del Sol BMW E36 325 Coupe Honda Civic EG Honda Civic EK3 Nissan 200SX S14 Grande Punto Sport Mini Cooper S R53
- speedy
- NMC Legend
- Mini_BRW
- Mod virus alert!
Bericht
Hmm dat dacht ik al inderdaad.. Ja jammer.. Kon ze voor een leuk bedrag krijgen.
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als je nu nog 2 dezelfde velgen in 8J voor weinig erbij kunt kopen dan heb je wel een gave set.
En dan 2 9J wielen weer verpatsen
En dan 2 9J wielen weer verpatsen
- Mini_BRW
- Mod virus alert!
Bericht
Ja vond ze ook wel erg dik. Maar goed ik zal eens hier wat rondkijken en dan maar wat verder doorsparen of deze misschien ergens inruilen op een ander setje met bijbetaling..
- speedy
- NMC Legend
Onze sponsors