Martijn's Coopertje (covermodel P185)
- Sven
- Volledig MINI minded!
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- Ward
- Volledig MINI minded!
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- spenki
- Sponsor
- Contacteer:
Bericht
Re: Martijn's Coopertje (S-motor op P137)
Ik ga morgenvroeg met een zonnebril op de showroom in.
- Sven
- Volledig MINI minded!
- speedy
- NMC Legend
Bericht
was ook enorm veel eer aan te behalen want wat zag die eruit zeg !
veel mooier zo 8-)
veel mooier zo 8-)
- nico320d
- Nieuwsgierig
Bericht
Mooie auto geworden zo! Spot je misschien wel eens, woon op tien minuutjes van Groningen (met de Mini dan
)
Wat is je ledig gewicht nu op kenteken geworden, die 1150? Mooiste is natuurlijk een Cooper s hebben met het leeggewicht van 1025, van de gewone cooper

Wat is je ledig gewicht nu op kenteken geworden, die 1150? Mooiste is natuurlijk een Cooper s hebben met het leeggewicht van 1025, van de gewone cooper

- robke
- Nieuwsgierig
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
1150 idd, zonder reservewiel en met kwartvolle tank... De MINI staat voorlopig nog in Enschede, dus ik denk niet dat je hem hier niet zo snel zult spotten...nico320d schreef:Mooie auto geworden zo! Spot je misschien wel eens, woon op tien minuutjes van Groningen (met de Mini dan)

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Euh, ja, deze leeft ook nog (denk ik)...
Verhuizen, 8 dagen per week werken (ja, 8, ja) en dan ben je zomaar een paar maanden verder. De Volvo is een heerlijke cruisebak, maar ik mis het gooien en smijten hiermee toch ook! Uitlaat en R56S-remmen liggen alweer een tijdje in de berging te wachten, die moet ik toch hoognodig eens naar Enschede brengen!

Verhuizen, 8 dagen per week werken (ja, 8, ja) en dan ben je zomaar een paar maanden verder. De Volvo is een heerlijke cruisebak, maar ik mis het gooien en smijten hiermee toch ook! Uitlaat en R56S-remmen liggen alweer een tijdje in de berging te wachten, die moet ik toch hoognodig eens naar Enschede brengen!

- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Breng maar Martijn!!
Kan je MINI eindelijk klaar gemaakt worden!!
Kan je MINI eindelijk klaar gemaakt worden!!
- Berry M
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

Het blijft een stoer ding!
Daar is ondertussen niet veel meer van te zien. Want behalve een dikke laag stof ligt er ook genoeg troep omheen...MartijnGizmo schreef:Met dank aan Lars glimt ie eindelijk...

Het blijft een stoer ding!

Onze sponsors