iemand?

De 1e generatie waar het allemaal mee begon in 2001
cornemarijke
One wheel wonder
One wheel wonder

Re: iemand?

29 mei 2014, 08:20

Cheek-O schreef:als je nog garantie hebt zou ik zeggen: laat hun de koppeling, drukgroep en druklager maar vervangen!
dan is dat geratel weg!! OOK als je de koppeling intrapt!

en het klopt, zodra de airco aanslaat hoor je de toeren wat terugzakken, maar dat is vrijwel bij alle auto's...

en de tik rechtsvoor zal zomaar kunnen dat dat de motorsteun is zoals Robert zei....

dat de toerental terugzakt als de airco aan gaat ok. maar toch niet dat hij dan onregelmatig gaat lopen?
cornemarijke
One wheel wonder
One wheel wonder

29 mei 2014, 15:12

Bjornjacobs schreef:Als je stil staat en de motor stationair draait, in zijn vrij en koppeling niet ingedrukt.
Is deze ratel linksvoor dan constant of onregelmatig?
Net even de auto gestart en geluisterd.

als de auto stationair draait is z'n neutraal dan hoor ik de ratel constant , wel minder als ik rij.
Doe ik de koppeling indrukken is het weg. :s
Cheek-O
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

29 mei 2014, 15:14

dat wat je nu zegt is 100% de koppeling!

heb die vna mij 3 weken geleden vervangen!
R53 "Black Diamond" To Protect And Serve
R59S

Afbeelding
Website
cornemarijke
One wheel wonder
One wheel wonder

29 mei 2014, 15:23

morgenochtend terug naar de garage . even kijken wat hun zeggen , en wat ze er aan gaan doen.
gaat goed komen. en anders ook :)

hou jullie op de hoogte
Laatst gewijzigd door cornemarijke op 30 mei 2014, 12:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Cheek-O
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

29 mei 2014, 15:26

Bovag is motorisch, dus laat ze dat lekker vervangen!!!
R53 "Black Diamond" To Protect And Serve
R59S

Afbeelding
Website
cornemarijke
One wheel wonder
One wheel wonder

30 mei 2014, 12:50

Vanochtend terug naar de garage gegaan, verkoper even mee gereden en hoorde ook wat niet hoort :)
nu hoor ik vanmiddag wanneer ik hem kan brengen, want volgens mij ging tie informatie halen bij de vorige eigenaar. die had gezegd dat er of een nieuwe bak onder ligt, of dat er een revisie bak onder ligt.

dus even afwachten van hoe en wat. maar wordt natuurlijk opgelost . "hoop ik" :)
cornemarijke
One wheel wonder
One wheel wonder

08 jun 2014, 11:40

Even een update.......

De mini staat bij de garage. inmiddels is de bak er onder vandaan, deze wordt gereviseerd.
ook komt er een originele uitlaat onder.
hoop donderdag of vrijdag de mini op te halen .

ooja... iemand interesse in een sport-demper :)
cornemarijke
One wheel wonder
One wheel wonder

26 jun 2014, 17:38

Sinds een week zit er een revisie bak onder de auto . de revisie heeft Lehmannautomotive gedaan.

nu hoor ik sinds gister weer rare geluiden onder het dashboard vandaan komen :s .
zal even uit leggen wat ik hoor : als ik rij in z'n twee en trek door van 2000 toeren tot 4000 hoor ik een soort van gekras,geratel , dit wordt erger als ik dan het gas los laat zonder de koppeling intrap . trap ik de koppeling in is het weg..
dit is in alle 5 de versnellingen maar in z'n 2e versnelling is het het ergst .

nu heb ik geen vergelijking martiaal of dit nu echt bij de mini hoort of niet... heeft er iemand mss in de buurt een mini one, en die er echt verstand van heeft.. voordat we weer naar de dealer gaan en die zegt weer "ja t's een kart" hoort er allemaal bij >:(

hoop dat iemand me kan helpen :)
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 jun 2014, 14:53

dat klinkt nog steeds alsof er iets niet goed is met je bak.De bak mag en maakt geen herrie, dus er is wrs iets niet goed gegaan bij de montage van de bak. Wellicht het druklager niet goed gemonteerd (verkeerd om). Hoe dan ook, teruggaan en neerzetten en laten fixen. En je niet laten afschepen met "het hoort zo" want dat is bullshit.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
cornemarijke
One wheel wonder
One wheel wonder

02 jul 2014, 09:54

vandaag gaat de mini terug naar de dealer en ze gaan kijken wat er mee is... heb weer goede hoop:)

komt goed

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”