Peter's BMW Collectie....Performance demper pag 122
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Re: Peter's BMW Collectie new toy!..pag 102
Inderdaad wel minimaal een keer open rijden voordat je hem weer verkoopt!
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Re: Peter's BMW Collectie new toy!..pag 102
Hier ook de boel maar eens bijwerken..
...heel verrassend..de cabrio is verkocht..dus weer op zoek naar wat leuks...
Wel de coupe weer een beetje opgeleukt...nadat ik bij meerdere bedrijven offertes heb opgevraagd om het interieur van de coupe te herbekleden en echt 0 respons heb gekregen, of mensen hun afspraken niet nakomen, had ik de hoop op leer al weer even laten varen..ik snap natuurlijk dat in deze tijden een klus van 2000,- of meer niet interessant is, maar toch..
Totdat ik vorige week een ad tegen kwam waar een volledig leder sport interieur (elektrisch en geheugen) tegenkwam aan de andere kant van land...weliswaar geen exotische kleurtje,. maar wel met een vriendelijk prijskaartje én het is tot aan de deur gebracht door de verkoper!
Pica tijd
Alles, incl hoedenplank eruit gehaald, op mijn eigen stoel na..
Leuk klusje weer..binnen uurtje of 2 gepiept, op mn gamakkie

Dit houdt je dan allemaal over

Hoedenplank was even een tricky stukje, totdat ik er via TIS achterkwam dat het zonnescherm met drie schroefjes in de kofferbak vast zit..toen was het er met 10 min uit.
De boel was inmiddels mooi donkerblauw geworden, dus nu het er toch uit lag, gelijk maar even zwart gemaakt...
Beetje lastig om verschil te laten zien, maar vooruit...toch maar een plaatje
voor

na 2 laagjes zwart
Hoedenplank en het zonnescherm zitten er weer netjes in, en is weer mooi zwart

Stoelen waren netjes stof en vlek vrij maar hebben wel bijna 2.5 ton achter de kiezen, dus de onvermijdelijke schaaf schade op de wangen en zitvak, alsmede het plastic bij de verstel knoppen was onvermijdelijk..
Lekker middagje aan de hobby weer gezeten en ze zien er weer prima uit.

Pis regen en een garage waar je niet om de auto heen kan lopen = improviseren

Begonnen met de achterpanelen, bank en hoofdsteunen

Daarna de deurpanelen

En tataa

Mooi stemmig zwart

Ik mis eigenlijk alleen nog twee zwarte zonnekleppen. Die ik nu heb, hebben een waarschuwingssticker erop, die er niet afkan...ik zou graag volledige (lederen) zwarte willen...iemand nog iets liggen?
...heel verrassend..de cabrio is verkocht..dus weer op zoek naar wat leuks...
Wel de coupe weer een beetje opgeleukt...nadat ik bij meerdere bedrijven offertes heb opgevraagd om het interieur van de coupe te herbekleden en echt 0 respons heb gekregen, of mensen hun afspraken niet nakomen, had ik de hoop op leer al weer even laten varen..ik snap natuurlijk dat in deze tijden een klus van 2000,- of meer niet interessant is, maar toch..
Totdat ik vorige week een ad tegen kwam waar een volledig leder sport interieur (elektrisch en geheugen) tegenkwam aan de andere kant van land...weliswaar geen exotische kleurtje,. maar wel met een vriendelijk prijskaartje én het is tot aan de deur gebracht door de verkoper!
Pica tijd
Alles, incl hoedenplank eruit gehaald, op mijn eigen stoel na..
Leuk klusje weer..binnen uurtje of 2 gepiept, op mn gamakkie

Dit houdt je dan allemaal over

Hoedenplank was even een tricky stukje, totdat ik er via TIS achterkwam dat het zonnescherm met drie schroefjes in de kofferbak vast zit..toen was het er met 10 min uit.
De boel was inmiddels mooi donkerblauw geworden, dus nu het er toch uit lag, gelijk maar even zwart gemaakt...
Beetje lastig om verschil te laten zien, maar vooruit...toch maar een plaatje
voor

na 2 laagjes zwart

Hoedenplank en het zonnescherm zitten er weer netjes in, en is weer mooi zwart

Stoelen waren netjes stof en vlek vrij maar hebben wel bijna 2.5 ton achter de kiezen, dus de onvermijdelijke schaaf schade op de wangen en zitvak, alsmede het plastic bij de verstel knoppen was onvermijdelijk..
Lekker middagje aan de hobby weer gezeten en ze zien er weer prima uit.

Pis regen en een garage waar je niet om de auto heen kan lopen = improviseren

Begonnen met de achterpanelen, bank en hoofdsteunen

Daarna de deurpanelen

En tataa

Mooi stemmig zwart

Ik mis eigenlijk alleen nog twee zwarte zonnekleppen. Die ik nu heb, hebben een waarschuwingssticker erop, die er niet afkan...ik zou graag volledige (lederen) zwarte willen...iemand nog iets liggen?
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
RARA JONGENS DIE DESIGNERS
Re: Peter's BMW Collectie..Sport Leder..pag 103
Ziet er weer super uit mister. lekker bezig geweest. jij bewijst maar weer dat het wel te doen is.

- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
Bericht
Slimme actie met de je garage poort!
Colourlock doet goed z'n werk!

Colourlock doet goed z'n werk!
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Wow ziet er super uit 8-)
Waar heb je de stoelen zo mooi mee gekregen?
Wat een verschil zeg,
Waar heb je de stoelen zo mooi mee gekregen?
Wat een verschil zeg,
- speedy
- NMC Legend
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Goed bezig Peetje!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Ward
- Volledig MINI minded!
- keyan
- Mod virus alert!
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nice en met dat Colourlock knapt het serieus goed op! 

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Thx mannen!
De enige foto die ik zelf genomen heb op Bimmerfest :+
Stond bij de mannen van Schmiedmann, dus helaas ver weg van de club...wel paar Mini's gespot maar geen leden zo te zien

En een dikke mod gescoord...

Gisteren ook goed mn ogen de kost gegeven...en ik ben er bijna soort van definitief uit, waarschijnlijk...
Midden deze week naar een mooie oem stock e39 523 kijken
De enige foto die ik zelf genomen heb op Bimmerfest :+
Stond bij de mannen van Schmiedmann, dus helaas ver weg van de club...wel paar Mini's gespot maar geen leden zo te zien

En een dikke mod gescoord...

Gisteren ook goed mn ogen de kost gegeven...en ik ben er bijna soort van definitief uit, waarschijnlijk...
Midden deze week naar een mooie oem stock e39 523 kijken

- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors