"Norway Live" Aftertalk
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: "Norway Live" Aftertalk
Volgende keer trek ik gewoon een Mini bij mijn moeder van de oprit, of mijn zusje, of mijn oma maar volgende keer wil ik ook mee! Wellicht krijg ik Spenki zo gek dat die een week met mij in een auto wil bivakkeren. 

- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Raymond
- Volledig MINI minded!
- PjV
- Be Mini
Bericht
Ik hoef niet zo nodig nog een keer naar Noorwegen, er is nog zoveel ander moois te zien.
Het idee om Stelvio etc. te doen is top, maar ook in Engeland, Schotland & Wales kan je leuk sturen.
Daar kan ik mogelijk nog wat leuks aan toevoegen; de eigenaar van Jetstream Motorsport in Engeland is een kennis van me.
Zij zitten op een oud vliegveld (is van z'n vader) en ze hebben ook een eigen circuit met 3km runway waar Top Gear hun high speed runs filmen.
Dan kan je gewoon 320 km/h rijden:
Ik heb Matt net gesproken en het is geen probleem als we daar de Mini's uit komen laten
Misschien een leuk ritje voor volgend jaar, in Hoek van Holland op de boot en je bent er zo...
Het idee om Stelvio etc. te doen is top, maar ook in Engeland, Schotland & Wales kan je leuk sturen.
Daar kan ik mogelijk nog wat leuks aan toevoegen; de eigenaar van Jetstream Motorsport in Engeland is een kennis van me.
Zij zitten op een oud vliegveld (is van z'n vader) en ze hebben ook een eigen circuit met 3km runway waar Top Gear hun high speed runs filmen.
Dan kan je gewoon 320 km/h rijden:
Ik heb Matt net gesproken en het is geen probleem als we daar de Mini's uit komen laten

Misschien een leuk ritje voor volgend jaar, in Hoek van Holland op de boot en je bent er zo...

- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
- UKRyan
- Be Mini
- Contacteer:
- Raymond
- Volledig MINI minded!
- coert60
- Mod virus alert!
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- UKRyan
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Misschien leuk om daarna (deels) langs de zuidkust richting Land's End te rijden of Wales in te gaan. 

- PjV
- Be Mini
Bericht
Wales heeft dan mijn voorkeur.
Je kan ook bezoekjes aan b.v. Oxford en Stonehenge toevoegen voor wat Cultuur/Geschiedenis.
In Oxford worden ook auto's gemaakt
Je kan ook bezoekjes aan b.v. Oxford en Stonehenge toevoegen voor wat Cultuur/Geschiedenis.
In Oxford worden ook auto's gemaakt

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Videootje van mijn hand over deze bijzondere trip.
Bijzonder door land, de mensen en de MINI's
[BBvideo 650,395][/BBvideo]
Bijzonder door land, de mensen en de MINI's

[BBvideo 650,395][/BBvideo]
Onze sponsors