Vind ze wel goed staan. Beetje old skool, begin jaren 70 zoals ze te zien waren op Italiaanse sportwagens. Gelukkig heeft iedereen zijn eigen smaak en dat maakt het juist zo leuk. Veel rijplezier!
Scheelt het echt zoveel in comfort tussen runflat en non runflat banden?
Zie ze wel in real life bij de Swettenhage run.
geschrobt pics op p68
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Re: MINI COUPE S BBS eronder
Ik vind het tof dat je je eigen ding doet, maar in mijn ogen heeft jouw auto zwarte wielen nodig.. Die vond ik nl beter staan, Maarja.. Ik ben dan ook maar een saaie piet 

- Guppie
- Mod virus alert!
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Hier nog een enorme saaie pik ....
Wiel is erg mooi maar niet onder jou auto en vind ze zo enorm klein lijken door het model.
Jou auto is gewoon te ruig voor die classic velgen.
Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak want dan word het wel erg saai op de club.
Wiel is erg mooi maar niet onder jou auto en vind ze zo enorm klein lijken door het model.
Jou auto is gewoon te ruig voor die classic velgen.
Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak want dan word het wel erg saai op de club.
- Erjen
- Bijna verslaafd
Bericht
Meh... Vind 't niet helemaal geslaagd. Beetje wat Speedy zegt.
Uhr
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooie velgen, maar niet voor onder jouw auto...
Misschien wel saai, maar zwart staat denk ik het mooist bij de kleur van de auto.
Misschien wel saai, maar zwart staat denk ik het mooist bij de kleur van de auto.
Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- PjV
- Be Mini
Bericht
Ik vind de wielen erg mooi, maar de combinatie met PW is op de foto wat minder geslaagd.
Daarbij vermoed ik dat ze kleiner lijken door de donkere spatbordranden.
Ben benieuwd hoe het IRL toont, zou net anders kunnen zijn...
Daarbij vermoed ik dat ze kleiner lijken door de donkere spatbordranden.
Ben benieuwd hoe het IRL toont, zou net anders kunnen zijn...

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heul dik vriend! 

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
I want to seee !!!boris_brznjef schreef:Ik ben een fan! De foto's welke je toestuurde waren zelfs nog beter dan deze.
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Hahaha tja je vind het niks of je houd er van
Het zijn hele moeilijke wielen om tot hun recht te laten komen op foto's zal van het weekend eens een poging wagen als de auto schoon is. En ja 18 staat ruiger maar rij op dit moment rond de 1000km per week vakantietijd op Schiphol he dus barst van het werk. En het verschil tussen 18 215/35 en 17 215/45 qua comfort is echt heel groot. Vullen de kasten echt heel mooi nog mooier dan de 18. Is echt een toevalstreffer want de banden die ik gekocht had waren niet goed tenminste 1 had een ei op de binnenkant van de velg dus moest gister met een rotgang om 17:50 andere banden halen. En kwik fit had alleen deze op voorraad Pirelli 215/45 17 inch dus de gok maar genomen
Loopt gelukkig nergens aan alleen op de snelweg bij een hoge snelheid en je krijgt een hobbel dan raakt die iets da voering, maar dat slijt wel denk ik 

Het zijn hele moeilijke wielen om tot hun recht te laten komen op foto's zal van het weekend eens een poging wagen als de auto schoon is. En ja 18 staat ruiger maar rij op dit moment rond de 1000km per week vakantietijd op Schiphol he dus barst van het werk. En het verschil tussen 18 215/35 en 17 215/45 qua comfort is echt heel groot. Vullen de kasten echt heel mooi nog mooier dan de 18. Is echt een toevalstreffer want de banden die ik gekocht had waren niet goed tenminste 1 had een ei op de binnenkant van de velg dus moest gister met een rotgang om 17:50 andere banden halen. En kwik fit had alleen deze op voorraad Pirelli 215/45 17 inch dus de gok maar genomen

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- JosCountrymanCooper
- Bijna verslaafd
Bericht
Prachtig, eindelijk die zwarte dingen eraf.
Ik ben wel van een kleurtje, like it.
Omdat je alles zwart hebt gemaakt valt het goud nu erg op, misschien moet je wat gouden accenten aanbrengen.

Ik ben wel van een kleurtje, like it.
Omdat je alles zwart hebt gemaakt valt het goud nu erg op, misschien moet je wat gouden accenten aanbrengen.

- Batje
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors