project cooper s-splitter mod
- wheeler
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- patrickf.
- Nieuwsgierig
Bericht
Re: project cooper s
Is prima! Ik hoor het wel.p.cooper s schreef:Interessantpatrickf. schreef:Ik heb toevallig nog wel een plaat Polystyreen liggen. Dit is stevig maar toch buigzaam kunststof 2 mm dik. Plaat is 200x100 cm. Dit wou ik zelf ook voor een splitter gebruiken voor mijn vorige auto, is er echter nooit van gekomen.p.cooper s schreef:Ik ga hier ff over brainstormen, en ff rond neuzen wat er te krijgen is
Wellicht wat voor jou?geef je wel ff pb..binnenkort..... eerst ff de rest doen
![]()
dankje
- p.cooper s
- Nieuwsgierig
Bericht 

vandaag lekker vroeg begonnen aan de mini , heb eerst de hele auto gedemonteerd, ging makkelijker dan ik had gedacht
Daarna de auto geheel ontvet , een gemarkeerd waar de deukjes en krassen zaten.
begonnen met de motorkap veel kleine steenslag , en 2 deukjes.
De bestuuders portier zat wat meer in , achterklep ook , dus iets meer wek aan gehad.
Daarna aan de bumpers en lijsten begonnen,
Daarna heb ik de delen (zowaar nodig )in de grondverf gespoten.
aangezien ik tijd genoeg had heb ik de auto alvast geheel uitgeschuurd en klaar gezet om ingeplakt te worden voor het spuiten.
morgen ga ik verder met schuren vd bumpers in de grondverf en de complete auto voorzien van zn nieuwe jas....
al om al veel kunnen doen vandaag....
hier een paar foto's van de werkzaamheden

EEN HOBBY MAG GELD KOSTEN ........ ;D
Show my ride .... >>> viewtopic.php?f=3&t=33961

vandaag lekker vroeg begonnen aan de mini , heb eerst de hele auto gedemonteerd, ging makkelijker dan ik had gedacht

Daarna de auto geheel ontvet , een gemarkeerd waar de deukjes en krassen zaten.
begonnen met de motorkap veel kleine steenslag , en 2 deukjes.
De bestuuders portier zat wat meer in , achterklep ook , dus iets meer wek aan gehad.
Daarna aan de bumpers en lijsten begonnen,
Daarna heb ik de delen (zowaar nodig )in de grondverf gespoten.
aangezien ik tijd genoeg had heb ik de auto alvast geheel uitgeschuurd en klaar gezet om ingeplakt te worden voor het spuiten.
morgen ga ik verder met schuren vd bumpers in de grondverf en de complete auto voorzien van zn nieuwe jas....
al om al veel kunnen doen vandaag....

hier een paar foto's van de werkzaamheden

- Remonvdh
- Be Mini
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
^^ dat! Mooi om te zien dat er weer wat serieuze projectjes bijkomen. Keep iT up! 

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- p.cooper s
- Nieuwsgierig
Bericht 
Vandaag weer en hoop gedaan kan wel vertellen maar foto's zeggen genoeg, 
vragen stellen kan alijd

vragen stellen kan alijd

- p.cooper s
- Nieuwsgierig
Bericht 

- Remonvdh
- Be Mini
Bericht
Je gaat echt snel! Ben je zelf spuiter van beroep? Lijkt me echt gaaf als je dat allemaal zelf kunt
Iemand trouwens enig idee wat het ongeveer kost om een R53 compleet over te laten spuiten? (excl. dak)

Iemand trouwens enig idee wat het ongeveer kost om een R53 compleet over te laten spuiten? (excl. dak)
- p.cooper s
- Nieuwsgierig
Bericht
als je zoiets laat doen ben je zeker 4000 kwijt , maar kan ook zwart
kost je minder !!!
Het is namelijk gewoon veel werk , maar wel leuk werk

ja het is mijn beroep ja,ben voorman op de spuiterij , een hele mooie baan al zeg ik zelfRemonvdh schreef:Je gaat echt snel! Ben je zelf spuiter van beroep? Lijkt me echt gaaf als je dat allemaal zelf kunt![]()
als je zoiets laat doen ben je zeker 4000 kwijt , maar kan ook zwart

- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Handige mededeling op een openbaar forump.cooper s schreef:Remonvdh schreef:Jmaar kan ook zwartkost je minder !!!

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- keyan
- Mod virus alert!
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo de knetters! Dat wordt een dikke bak zo!
Goed bezig!
Goed bezig!
Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- p.cooper s
- Nieuwsgierig
Bericht 
Zo!!! Na 3 dagen flink door werken is de cooper s af, op nog een paar kleine dingen na dan.
Moet zeggen ben er trots op hij is echt heel gaaf geworden
toch .......

Moet zeggen ben er trots op hij is echt heel gaaf geworden

Onze sponsors