Voorstellen

Stel je hier even voor.
Rick_mini
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Voorstellen

29 mei 2014, 11:09

Goedemorgen Mini enthousiasten,

Mijn naam is Rick, 22 jaar en heb een maand geleden mijn eerste auto gekocht. Jawel: een mini. Een kennis van mij heeft een rode Cooper S met geblokt dak waar ik al heel vaak in heb gereden. Ik ben verliefd op die auto. Helaas was mijn budget niet toereikend om een Cooper S te kopen.

Op dit moment werk ik tot eind september 2014 net onder het Gardameer op een camping. Omdat de wegen hier zo mooi zijn (heuvels, krappe bochten, mooie uitzichten) heb ik mijn vader vanuit Italie gebeld, geld opgestuurd en mijn broertje heeft de auto hier heen gereden. Het is een blauwe Mini one uit 2001 en ik ben er, op een paar punten,... Erg blij mee. Die paar punten zal ik verderop in het forum gaan opzoeken of aan jullie vragen. Ik heb het idee dat er namelijk heel veel kennis is bij de mensen die verbonden zijn aan dit forum. Ik hoop met jullie hulp de problemen die ik heb te kunnen tackelen en evt hier, zelf, te kunnen oplossen. Want de Stealer in Verona boekt zijn vakantie waarschijnlijk al als hij me ziet aankomen rijden met mijn Nederlandse kenteken....

Tot zover!
Groet, Rick
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: Voorstellen

02 jun 2014, 10:28

Welkom!

Veel plezier met je MINI, enneuh foto's doen het goed in zo'n mooie omgeving ;)
Rick_mini
Nieuw Lid
Nieuw Lid

02 jun 2014, 18:20

Dankjewel Sven!

De koelvloeistof stond een week geleden te borrelen toen ik terugkwam van het Ferrari museum in Maranello. Al even op het forum aan het zoeken; ik denk dat het de thermostaat is, koelvloeistof stond te borrelen maar heb al weken geen ventilator gehoord en het koelvloeistof niveau blijft gelijk. Zodra ik het gefixt heb dan ga ik zeker mooie foto's maken! Wordt zeker vervolgd!
Rick_mini
Nieuw Lid
Nieuw Lid

03 jun 2014, 13:28

boris_brznjef schreef:Kan ook slechte ontluchtig zijn dus even goed ontluchten kan het ook oplossen
Dankjewel voor de tip, Boris. Ik gooi vanmiddag ff de moterklep open.
cooperbol
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 jun 2014, 21:13

Welkom bij de club en... :P

..............................heel veel mooie kilometers in Italië ... :P :D :)

Terug naar “Who are U?”