En ze zijn er weer. Foto 2 dus en, ahum, 1 classic dusPretty Cooper schreef:Hee dat is vreemd. Zag ze net, maar nu opeens foetsie.
However, kom op zeg je mag met je veren pronken. Geweldige foto's![]()
Vooral die twee classic's voor die authentieke gebouwen. Leuk hoor. Ik ga eens zoeken of ik er ook bij sta.
Ik zat afgelopen dagen even elders in het land (zonder Internet), maar 't zal wel een mini-hickupPretty Cooper schreef:En ze zijn er weer. Foto 2 dus en, ahum, 1 classic dusPretty Cooper schreef:Hee dat is vreemd. Zag ze net, maar nu opeens foetsie.
However, kom op zeg je mag met je veren pronken. Geweldige foto's![]()
Sja, ik stond toen al weer lang en breed beneden. Dat was wel even schrikken! Die trap was al best wankel, maar dat'ie zo maar verboog... weird!emillio schreef:P.s. wie ging er nou met zijn ladder door het raam bij het militaire luchtvaart museum
Ze staan allemaal hier ter nabestelling. De opbrengsten van de nabestellingen, gedaan op deze website komen geheel ten goede aan KiKa. Maar je kunt ook een hi-res digitaal exemplaar krijgen - dan moet je 'm alleen zelf even (laten) afdrukken. PB dan even een e-mail adres...ukkie schreef:kan ik die ook gewoon bestellen bij je of niet
Dat heb ik hem vandaag bij het poetsen ook al verteld !Sid schreef:he kaj, heb nog mooie witte knipperlichtlampjes liggen voor je
Onze sponsors