Dutchie's Cooper | VERKOCHT
- Dutchie
- Mod virus alert!
Bericht HOFF PERFORMANCE
Re: Dutchie | Cooper R50 | Transformatie voor Bimmerfest!
Die zal ik snel is een keer maken!
- RefleCs
- Nieuwsgierig
Bericht
Mooie auto! De koplamlijstjes blijven wel chrome? Wat heb je gebruikt om de onderdelen zwart te spuiten?
En ik mis nog een fototje van het gemonteerde luchtfilter
En ik mis nog een fototje van het gemonteerde luchtfilter

Privé auto: Mini Cooper F55
Huidige leaseauto: Tesla Model 3LR AWD
Vorige auto's: Skoda Superb Combi,Skoda Fabia Combi 1.2TSI 77kw Scout, Citroën Xsara Picasso 1.8 16v Plaisir, Skoda Fabia Combi 1.9TDI Equipe Plus, VW Polo 1.4TDI 80pk Sport, Renault Clio, VW Polo 1.9SDI, Seat Leon 1.4 16v Signo, VW Polo 1.9SDI (2x), Suzuki Swift
Huidige leaseauto: Tesla Model 3LR AWD
Vorige auto's: Skoda Superb Combi,Skoda Fabia Combi 1.2TSI 77kw Scout, Citroën Xsara Picasso 1.8 16v Plaisir, Skoda Fabia Combi 1.9TDI Equipe Plus, VW Polo 1.4TDI 80pk Sport, Renault Clio, VW Polo 1.9SDI, Seat Leon 1.4 16v Signo, VW Polo 1.9SDI (2x), Suzuki Swift
- Raj
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik blijf versteld staan van je mooie foto's!
- Dutchie
- Mod virus alert!
Bericht HOFF PERFORMANCE
De koplamp lijsten ga ik nog in kleur spuiten, maar moet eerst de juiste kleur zoeken 
Ik heb voor de rest gewoon primer en matzwarte spuitbussen bij de action gehaald haha. alles goed schuren, laagje primer, 3 lagen zwart.
Foto van de motorruimte zal ik zsm maken, en bedankt voor de complimenten!

Ik heb voor de rest gewoon primer en matzwarte spuitbussen bij de action gehaald haha. alles goed schuren, laagje primer, 3 lagen zwart.
Foto van de motorruimte zal ik zsm maken, en bedankt voor de complimenten!
- Dutchie
- Mod virus alert!
Bericht HOFF PERFORMANCE
Re: Dutchie | Cooper R50 | knutsel tijd
Zit toch weer wat werk aan de MINI aan te komen ben ik bang.
Sinds gisteren zit er ergens een lek in de uitlaat, komt me toch een klere herrie onder die auto vandaan..
Ook het idee dat de ophanging rechtsachter niet goed is, hij heeft rechtsachter duidelijk minder camber dan linksachter, want bij inveren loopt ie links wel aan en rechts niet. Ook is de wiellager linksachter naar de klote, en heeft ie toevallig alleen linksachter een splinternieuwe remklauw.. dus ik gok dat ie achter een keer een flinke tik tegen het wiel aan gehad heeft.
Sinds gisteren zit er ergens een lek in de uitlaat, komt me toch een klere herrie onder die auto vandaan..
Ook het idee dat de ophanging rechtsachter niet goed is, hij heeft rechtsachter duidelijk minder camber dan linksachter, want bij inveren loopt ie links wel aan en rechts niet. Ook is de wiellager linksachter naar de klote, en heeft ie toevallig alleen linksachter een splinternieuwe remklauw.. dus ik gok dat ie achter een keer een flinke tik tegen het wiel aan gehad heeft.
- Bjornjacobs
- Mod virus alert!
Bericht
als je voor een prikkie nog een originele cooper uitlaat moet hebben. Ik krijg dinsdag een andere uitlaat, heb ik deze over. alleen de mantel roest. vanaf de katalysator naar achteren
Mini cooper R50 2005
- Dutchie
- Mod virus alert!
Bericht HOFF PERFORMANCE
Thanks, ik ga eerst ff kijken wat er aan de hand is, kan goed een pakking of een gaatje zijn ofzo, das een easy fix. mocht het erger zijn hoor je van me.
- Bjornjacobs
- Mod virus alert!
Bericht
Is goed, ik zal hem nog een week bewaren.
Mini cooper R50 2005
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Was bij mijn auto ook ongelijk links/rechts... je kunt de draagarm wat verstellen op het voorste ophangpunt, maar echt gelijk wordt het pas met zowel boven als onder instelbare reactiearmen.Dutchie schreef:Zit toch weer wat werk aan de MINI aan te komen ben ik bang.
- Dutchie
- Mod virus alert!
Bericht HOFF PERFORMANCE
Moet ik ff naar kijken, maar blijf de vervsngen remklauw en jankende wiellager dan wel verdacht vinden.
- keyan
- Mod virus alert!
Bericht
Remklauwen gaan vaker vast zitten bij de mini. Alleen wiellagers achter niet.:0 voor gaan ze na 100.000km zeker een keer stuk
- Dutchie
- Mod virus alert!
Bericht HOFF PERFORMANCE
Ja ik moet er nog naar kijken, vertrouw dat niet zo.
De uitlaat is iig een easy fix, is bij het middelste ophangpunt gescheurd, dus ff vastlassen en klaar.
De uitlaat is iig een easy fix, is bij het middelste ophangpunt gescheurd, dus ff vastlassen en klaar.
- Dutchie
- Mod virus alert!
Bericht HOFF PERFORMANCE
Bumper grill ook nog ff snel zwart gespoten 

- Dutchie
- Mod virus alert!
- Dutchie
- Mod virus alert!
Bericht HOFF PERFORMANCE
zo das lang geleden haha, MINI is inmiddels aardig opgeknapt, uitlaat weer fatsoenlijk gemaakt, dingetjes opnieuw gespoten, en rijdt verder weer super! op wat slappe rubbers na.
Gisteren eindelijk die wannabe xenon eraf geknikkerd. Xenon werkt niet in standaart koplampen, zo ondervonden mijn mede weggebruikers (leek net of groot licht aan stond, en verblindde dus iedereen)
Nu paar normale H7'tjes in geknald, staat in mijn ogen ook beter bij de geel gefoliede lampen in de bumper.
Aangezien ik de koplampen er toch uit had, gelijk de ringen maar gespoten. Peter (GreyCooperS) waarschuwde me voor het panda-effect, maar vind het bij het zilver goed staan
Beste maatjes! haha

Gisteren eindelijk die wannabe xenon eraf geknikkerd. Xenon werkt niet in standaart koplampen, zo ondervonden mijn mede weggebruikers (leek net of groot licht aan stond, en verblindde dus iedereen)
Nu paar normale H7'tjes in geknald, staat in mijn ogen ook beter bij de geel gefoliede lampen in de bumper.
Aangezien ik de koplampen er toch uit had, gelijk de ringen maar gespoten. Peter (GreyCooperS) waarschuwde me voor het panda-effect, maar vind het bij het zilver goed staan

Beste maatjes! haha

Onze sponsors