Mobiele telefonie topic; alles over je mobiele telefoon

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 apr 2007, 14:32

Probeer die muziekspeler en camera maar eens. Super kwaliteit! Vooral die muziekspeler!!! Die headset goed in je oren stoppen zodat ie goed afsluit. Zondag neem ik die andere headset voor je mee.

MR
iDarkDesign
Transformer

27 apr 2007, 16:58

Nieuwe rondes nieuwe kansen:

Mijn vriendin wil graag van prepay overstappen op abbo. Ze belt nu op prepay zo'n €15 a 20 euro in de maand. Ze wil graag naar een Hi abbo overstappen en haar eigen nummer behouden, MAAR er natuurlijk ook een leuk telefoontje bij... (LG shine, nokia 7373 of LG choco rood liet ze vallen)

Mijn vraag is eigenlijk. Als ze nu overstapt naar een Hi 20 abbo, heeft ze dan niet VEELsteveel belminuten over?

Wanneer komen de nieuwe nieuwe modellen uit dit jaar? Moet ook nog steeds verlengen of ander abbo. Heb nu een KPN mobiel 45 abbo. Ben ik op zich tevreden mee. En inderdaad die Samsung U600 is wel leuk, maar willen ze als ik verleng nog 80 euro voor hebben.

what to do?!

iDD
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 apr 2007, 23:38

Kortingen zijn omlaag gegaan vooral bij KPN! Zij lopen voor op wat we de komende jaren gaan zien. Vele malen meer betalen voor een telefoon!

Tsja en dat betekent dus goed bij betalen bij een toestel en dus ook de U600. Helaas kan het niet anders. Dat is KPN en overstappen kan als je dat wil.... maar let op je moet opheffen enkele maanden van te voren.

Voor je meisje. Tsja 20 euro abbo is aardig, wat vooral als je van een prepaid komt, maar het is gewoon even goed kijken. Wat maakt ze op per maand? Smst ze veel? Als ze KPN neemt moet ze gewoon meer bij betalen. Andere providers geven meer korting!

Als je uit deze modellen mag kiezen neem dan de 7373. De Shine is leuk, maar hoor dat er veel terug komen en je blijft maar poetsen. De Chocolate vind ik niet echt super. Die touchtoetsen zijn niet mijn ding!

Mocht je meer willen weten schiet maar op me af!

MR
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 apr 2007, 00:03

MR schreef:Probeer die muziekspeler en camera maar eens. Super kwaliteit! Vooral die muziekspeler!!! Die headset goed in je oren stoppen zodat ie goed afsluit. Zondag neem ik die andere headset voor je mee.

MR
Ja super man! Radiootje erop, moet er nog muziek opzetten, maar dat komt in orde! :mrgreen: Die kabel van de head-set is ook wel okeej. Die kan je met een tussenstukkie zo op de AUX van de MINI doen! 8)

Ben benieuwd hoe die koptelefoon klinkt! Alvast reuze bedankt voor het meenemen MR!
Afbeelding
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 apr 2007, 00:06

Heb je zo'n kabel tussen je AUX in en je telefoon? Heb je dat wel eens geprobeerd? Muziek luisteren vanaf je telefoon in je auto. Mooier kan niet. Altijd en overal je muziek bij je!

MR
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 apr 2007, 00:08

iDarkDesign schreef:Nieuwe rondes nieuwe kansen:

Mijn vriendin wil graag van prepay overstappen op abbo. Ze belt nu op prepay zo'n €15 a 20 euro in de maand. Ze wil graag naar een Hi abbo overstappen en haar eigen nummer behouden, MAAR er natuurlijk ook een leuk telefoontje bij... (LG shine, nokia 7373 of LG choco rood liet ze vallen)

Mijn vraag is eigenlijk. Als ze nu overstapt naar een Hi 20 abbo, heeft ze dan niet VEELsteveel belminuten over?
Echt exact mijn probleem! Ik heb nu een sim-only van 10 euro in de maand (actie: geen aansluitkosten en je krijgt i.p.v. 10 euro abbo het 20 euro abbo voor maar 10 euro per maand. Telefoontje los erbij gekocht via die goedkope gsmtrack.nl site. En we kunnen er weer een jaar tegenaan! Dat was een stuk goedkoper dan een duur abbo nemen zodat de telefoon gratis krijgt.
MR schreef:Heb je zo'n kabel tussen je AUX in en je telefoon? Heb je dat wel eens geprobeerd? Muziek luisteren vanaf je telefoon in je auto. Mooier kan niet. Altijd en overal je muziek bij je!

MR
Ja dat heb ik al geprobeerd. Klinkt heel zachtjes, dus je moet het volume van de auto wel relatief hard zetten om alles te kunnen beluisteren, wel heel mooi. Maar die kabels in de auto eej.... daar heb ik zo'n hekel aan! Elke keer dat aansluiten... :?
Afbeelding
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 apr 2007, 00:13

Daarvoor is een oplossing. Genaamd de Bluetooth aansluiting! Een kastje dat op de AUX in gaat zodat je je telefoon kan wegleggen. Alleen dat kastje moet je wel opladen dus ja je moet hem af en toe weer weghalen.....

Alleen mijn TomTom Carconnect is een goed idee..... Dan sluit je daarop je telefoon op aan via Bluetooth stereo! Kabels zijn achter het dashboard weggewerkt.

MR
FunkyRAT
Be Mini
Be Mini

29 apr 2007, 13:41

Hey MR, ikzelf zit te kijken naar de U600, is dat wat? ik verander niet te vaak van cell en loop nu al 2 jaar en 2 maanden met een zilvere V3 RAZR bij vodafone. Ik ben helemaal voor dunne lichte telefoons dus vandaar mijn door de tv opgewekte interesse voor de U series. Ik ben van plan om ook een jaar of 2 te doen met mijn opvolger (het liefst nog een V3, alleen die zijn een beetje outdated) dus is een U600 daarvoor een beetje geschikt?

In de winkel zeggen ze volmondig ja maar ik zie hier dat jij een objectiever standpunt inneemt. Ik bel gemiddeld, sms vaker, hoef geen tomtom of mp3 op mn mobiel, wel een goede camera aangezien ik soms opmerkelijke situaties of ideeen heb die ik graag vastleg en geen digicam bij me heb. Ook wil ik ermee kunnen filmen, hoeft geen dvd kwaliteit te zijn maar een beetje zoals een sony cybershot digicam is voldoende.

hoop wijze raad van je te mogen ontvangen, dank bij voorbaat!
iDarkDesign
Transformer

02 mei 2007, 16:08

MR, heb jij enig idee hoe het zit met die nieuwe Samsungs (u serie) en apple iSync compatibility?

iDD
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 mei 2007, 16:26

Die hebben ze niet! Samsung en Apple dat is vloeken in de kerk, maar je kan het volgende eens proberen:

http://www.onmadesoft.com/pgs/mobiles_samsung.html

http://www.novamedia.de/sync/

De D500, D600 en D900 werken wel, maar of de nieuwe U-series werken. Ik denk het niet voorlopig!

MR
iDarkDesign
Transformer

02 mei 2007, 17:13

dan is het makkelijk kiezen en kies ik dus niet voor samsung.

Thanks, ik kende de links al maar goede tip voor anderen

iDD
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 mei 2007, 19:41

Rein, dat is precies Samsung. Je moet niet te veel vragen van het merk uit Korea...... Het is niet een fins of zweeds merk.

MR
iDarkDesign
Transformer

02 mei 2007, 19:54

*ahum* Nokia is ook een ramp te syncen met Apple. Doe mij in dat geval maar motorola of ericson.

Ik ga het nog even navragen.

iDD
Ralph-cooper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 mei 2007, 17:21

Ik kan mijn abo gaan verlengen en kan bij t-mobile er een SE W880i bij krijgen. Het lijkt mij opzich wel een prima mobieltje, alleen maak me een beetje zorgen over de t-mobile reclame erop. Weet iemand hoe dit er in het echt uitziet??
Het is in principe een goede deal lijkt me, €4,5 korting per maand op de std abo kosten en een gratis w880i.

edit: jippie dit was berichtje 100 :mrgreen:
iDarkDesign
Transformer

09 mei 2007, 17:43

Wanneer komt de iPhone eigenlijk uit in Nederland?

iDD

Terug naar “Kletshoek”