Gr. Tom

De schijven zijn groter dan de standaard schijven. Weet alleen niet hoeveel. Zal het even opzoeken. Bij mij geen spacers nodig (18" JCW velgen). Volgens mij ook niet voor de 17" S spokes.werner schreef:Zijn de schijven groter dan standaard (276mm)?
Gr.werner
De S spoke heeft de zelfde offset als de JCW dus dat moet passenMaaij schreef:De schijven zijn groter dan de standaard schijven. Weet alleen niet hoeveel. Zal het even opzoeken. Bij mij geen spacers nodig (18" JCW velgen). Volgens mij ook niet voor de 17" S spokes.werner schreef:Zijn de schijven groter dan standaard (276mm)?
Gr.werner
Hier een review van de JCW brakes (met 17" webspokes):werner schreef:De S spoke heeft de zelfde offset als de JCW dus dat moet passenMaaij schreef:De schijven zijn groter dan de standaard schijven. Weet alleen niet hoeveel. Zal het even opzoeken. Bij mij geen spacers nodig (18" JCW velgen). Volgens mij ook niet voor de 17" S spokes.werner schreef:Zijn de schijven groter dan standaard (276mm)?
Gr.werner![]()
Maaij jij hebt ze uit duitsland vandaan toch, wat kosten ze daar zonder montage? (PS zitten hier ook RVS omvlochten remslangen bij?)
GR.werner
Witte carbon spoiler? Kende ik nog niet.. Heb je toevallig een pic en waar deze te koop is?Berthil schreef:![]()
Zit je ook te denken over de witte JCW carbon spoiler?
Als je die nou monteert kan ik mooi zien hoe dat er uit ziet op EB
Onze sponsors