Kijk het feit is, ik ben totaal niet technisch onderlegd. geef me een computer en alles komt goed, maar aan een auto knutselen... Feit is dat iedereen me alles wijs kan maken, maar al gaande leert men (hoop ik

Een verkeerde diagnose stellen kan altijd gebeuren, dat is vervelend, maar verder geen drama. Het enige vervelende vind ik dat de auto twee keer klaar stond bij de garage als 'gemaakt' en beide keren kon ik na een blokje om terug naar de garage. Dat stoort me nog het meeste.
De bovaggarage heeft me verzekerd dat er nog steeds een nieuwe koppelingsset in zit. Het probleem zou in de gereviseerde bak kunnen zitten. Bij demontage van de bak moet ook blijken dat de koppeling nieuw is. De auto staat nu voor de deur en komende week gaat hij op een trailer naar Lehmann. Hopelijk kunnen ze het euvel vinden en kan ik weer snel van de mini genieten. Ik ben allang blij dat ze willen kijken. Mocht het probleem toch in de nieuwe koppelingsset zitten, dan wordt deze onder garantie bij de bovag garage vervangen.
Bedankt voor de tips iig!