Ik ben van plan deze lampen te gaan kopen ter vervanging van de stadslichten/knipperlichten en kentekenplaat verlichting. (Zie onderstaande links)
Nou lees ik overal dat aftermarket lampen storingen kunnen veroorzaken. Weet iemand of dat ook het geval is met deze lampjes? Zo ja, is dit dan nog te verhelpen?
http://www.car-lab.com/led-smoked-front ... tor-light/
http://www.car-secure.nl/site/merk/bmw/ ... ing-detail
Veroorzaken deze lampen storing?
- Manick
- Sponsor
Bericht
Re: Veroorzaken deze lampen storing?
ik heb precies de zelfde kenteken lamp units gemonteerd op mijn Mini, enige ''problemen'' die ik er mee heb is dat als je motor uitzet de units mee knipperen tot dat je auto op slot zet, en hij geeft melding van defecte kenteken lampjes aan met uitlezen(geeft niks aan op dashboard)
- R53forthewin
- Leerling Mini lid
Bericht
Daar kan ik nog wel mee leven, zeker als er niks op het dashbord van te merken is.
Nog iemand die ervaring heeft met de leds die de stadslichten vervangen?
Nog iemand die ervaring heeft met de leds die de stadslichten vervangen?
- Jean-Paul
- 4 op een rij!
Bericht
ik heb ze van Speedy gekocht, die geven iig geen problemen!
- raimon
- Nieuwsgierig
Bericht
Ik heb ook het zelfde als manick op me r53 lampen ook bij speedy geregeld geen fout meldingen
Big dreams are Mini
- R53forthewin
- Leerling Mini lid
Bericht
De kentekenverlichting zit er inmiddels werkend in. De stadsverlichting is echter nergens meer te krijgen. Blijkbaar veroorzaken deze lampen teveel ellende (wat ik eigenlijk ook al wel verwachtte). Mocht er dus iemand zijn die ze ook wilde hebben, stop aub met zoeken 

- speedy
- NMC Legend
Bericht
Veroorzaken deze lampen storing?
Bijna iedereen rijd met led standlichten en is prima hoor 
verkoop ook regelmatig een setje en nooit klachten gehad.
Ga nooit op verhalen af maar op ervaring!

verkoop ook regelmatig een setje en nooit klachten gehad.
Ga nooit op verhalen af maar op ervaring!
- R53forthewin
- Leerling Mini lid
Bericht
Ik had het dan ook over de lampen uit mijn 1e link vd eerste post, niet over vervangende led lampjes;) die ik overigens net van je gekocht heb, dus even een fotootje.

Het licht van de kentekenverlichting lijkt veel feller dan dat het in het echt is, maar alsnog best wel fel... Zijn ze bij jullie ook zo fel?

Het licht van de kentekenverlichting lijkt veel feller dan dat het in het echt is, maar alsnog best wel fel... Zijn ze bij jullie ook zo fel?
Laatst gewijzigd door R53forthewin op 22 jun 2014, 15:28, 1 keer totaal gewijzigd.
- speedy
- NMC Legend
Bericht
nice ! zijn bij mij ook erg fel en ik vind het erg mooi 8-)
xenon lampen d2s erin en je hebt mooie match
xenon lampen d2s erin en je hebt mooie match

Onze sponsors