Ries gespot?

MINI gezien? Meld het hier! Misschien was het wel een bekende.
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Ries gespot?

28 apr 2007, 18:03

Vanmiddag Ries gespot op de tramsingel in Breda? Zijn vrouw (of vriendin) achter het stuur en hij ernaast? Mocht het Ries niet zijn geweest, dan een andere R56 Rood gespot op die locatie.

marss
Ries
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 apr 2007, 18:55

Ben zelf eind van de ochtend gaan mountainbiken en mijn vriendin ging op de fiets de stad in. Vanmiddag nog wel dorp Bavel in geweest met de Mini maar niet down-town-Breda. Helaas geen spot erbij.

Kenteken gezien? ik heb nl nog geen andere Rode R56 in Breda gezien.
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 apr 2007, 20:15

Ries schreef:Ben zelf eind van de ochtend gaan mountainbiken en mijn vriendin ging op de fiets de stad in. Vanmiddag nog wel dorp Bavel in geweest met de Mini maar niet down-town-Breda. Helaas geen spot erbij.

Kenteken gezien? ik heb nl nog geen andere Rode R56 in Breda gezien.
Met dit weer mountainbiken, rond het warmste tijdstip vd dag? Ik ben vorige week ook geweest, had eindelijk mijn voor-derailleur goed afgesteld. Ik was bijna in het bos, is nog zo'n 10 km fietsen en bijna 1 bidon leeggezogen, springt mijn ketting. Ik balen, maar was ondertussen blij dat het toen gebeurde en niet midden in het bos!
Ries
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 apr 2007, 20:40

Van je ketting is dan enorm balen ja. Ik rij op tubeless banden (een runflat :wink: ) maar had vandaag toch ook maar een binnenbandje achterin mijn zakken gestoken.

Rond 11:00 is het nog niet zo erg warm, deze tijd van het jaar komt de warmte pas eind van de middag. En in de bossen valt het dan nog wel mee. Maar parcours was erg mul zand en ik moest er dan ook wel een paar keer af omdat je de klim niet kon maken :oops:
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 apr 2007, 22:21

Nope, helaas geen kenteken. Zie idd niet veel R56-jes in Breda, laat staan een rode. Misschien dat Renova een "proefritdag" had, vier minuten voor de rode spot, reed er ook al een lightningBlue (is dat de officiele kleur?) R56, vervolgens de rode R56. Tenslotte aan het einde van de middag in de visserstraat (in the middle of down-town Breda) een zwarte R50 seven-uitvoering. Gezien het rijgedrag en hoe hij met zijn velgen omging, verwacht ik niet dat het een eigen auto was.

Voor bredase begrippen veel MINI´s on the road!!

marss
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 apr 2007, 01:47

Ries schreef:Van je ketting is dan enorm balen ja. Ik rij op tubeless banden (een runflat :wink: ) maar had vandaag toch ook maar een binnenbandje achterin mijn zakken gestoken.

Rond 11:00 is het nog niet zo erg warm, deze tijd van het jaar komt de warmte pas eind van de middag. En in de bossen valt het dan nog wel mee. Maar parcours was erg mul zand en ik moest er dan ook wel een paar keer af omdat je de klim niet kon maken :oops:
Ik ken het, dat mulle zand is echt niks, als je één keer wielspin hebt, dan kun je afstappen :D

Terug naar “MINI Spotting”