De Heks 1 mag er anders ook wezen ..Ivo schreef:Wat een fantastisch resultaat, top gedaan!Verder blijft dit gewoon de ultieme R52
![]()

De Heks 1 mag er anders ook wezen ..Ivo schreef:Wat een fantastisch resultaat, top gedaan!Verder blijft dit gewoon de ultieme R52
![]()
peter schreef: spuiten in het Jet Black zoals de vorige was, want dat blijft een meesterlijke kleur!![]()
Daar doen we het voor! Haha lekker laten glimmen die dikke bak! Voor de komende zomer zal dat ook wel weer goed gaan komen! Graag zelfspeter schreef:Het wordt weer tijd voor de zomervakantie! Dan kan Mark de cabbie weer 3 weken rondsturen als ie wil en um weer vertroetelen zoals deze zomer. Jeetje wat glom ie weer... Toen ik de cabbie weer voor het eerst waste wist ik niet wat ik zag! Het water liep zo van de kap af en de manier hoe het sop van de auto afgleed... Echt niet normaal![]()
...speedy schreef:Is het een idee om een keer je remklauw stickers te vernieuwen
mushrop schreef:Respect gozer! Mooi ook dat je er lekker drie weken in hebt kunnen scheuren, die jump die je maakte over het spoor in Hillegom bij de klusmeeting was echt super! Heb je die krassen nog van de bumper kunnen krijgen of heb je toch maar een nieuwe bumper gehaald? ( ik neem aan dat je dat Peter verteld hebt...)
Onze sponsors