JJJJeffrey's MB R55 - Aanstaand afscheid..
- JJJJ
- Volledig MINI minded!
- Sven
- Volledig MINI minded!
- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: JJJJeffrey's MB R55 - Verlaging geplaatst!
Vandaag de wielen opgehaald bij de bandenboer!!
Vanavond bleef het toch droog dus maar aan de slag gegaan.
Eerst de balansloodjes mat zwart gespoten en daarna begonnen aan het passen!
Het resultaat:

ET38 en het loopt nergens aan!
ik zou nog rondom een 5mm spacer kunnen steken, maar met de aanstaande vakantie met t oude karretje erachter blijft t voorlopig zo!
Enigste minpuntje van de avond...
Doordat alles vrij loopt kon ik de originele bouten gebruiken (want geen spacer nodig) maar de slotbout past dus niet... GRRR..
Ze zitten dus enkel aan de linkerkant gemonteerd, morgen maar eens verder kijken bij wie of waar ik originele korte mini wielbouten kan krijgen/kopen.
Vanavond bleef het toch droog dus maar aan de slag gegaan.
Eerst de balansloodjes mat zwart gespoten en daarna begonnen aan het passen!
Het resultaat:

ET38 en het loopt nergens aan!
ik zou nog rondom een 5mm spacer kunnen steken, maar met de aanstaande vakantie met t oude karretje erachter blijft t voorlopig zo!
Enigste minpuntje van de avond...
Doordat alles vrij loopt kon ik de originele bouten gebruiken (want geen spacer nodig) maar de slotbout past dus niet... GRRR..
Ze zitten dus enkel aan de linkerkant gemonteerd, morgen maar eens verder kijken bij wie of waar ik originele korte mini wielbouten kan krijgen/kopen.
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Erg mooi, vooral omdat het mooi in 1 stijl is past gewoon erg mooi bij elkaar. En die orginele wielbouten moet je niet rouwig om zijn. Zijn echt bagger kwaliteit

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- speedy
- NMC Legend
- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dank je Casper, het past idd helemaal in het plaatje zo.
Die originele slotbouten ben ik ook niet rouwig om, de gewone originele bouten heb ik geen klachten over hoor.
Maar komt goed hoor, rij gewoon met 2 kanten ff.
Die originele slotbouten ben ik ook niet rouwig om, de gewone originele bouten heb ik geen klachten over hoor.
Maar komt goed hoor, rij gewoon met 2 kanten ff.
- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
Thanks Daiel!
Maar moet eerlijk toegeven, had vanmiddag even m'n twijfels toen ik de banden er omheen zag.
Dan lijken ze opeens (veel) kleiner dan los in de doos.
Maar toen ze eronder gingen en de krik ging eronder vandaan was ik weer blij
Maar moet eerlijk toegeven, had vanmiddag even m'n twijfels toen ik de banden er omheen zag.
Dan lijken ze opeens (veel) kleiner dan los in de doos.
Maar toen ze eronder gingen en de krik ging eronder vandaan was ik weer blij
- speedy
- NMC Legend
Bericht
lijken idd wel klein maar een clubman kan het goed hebben ;-)
onder een r56 met aero zouden deze wielen niet echt mooi zijn lijkt mij
onder een r56 met aero zouden deze wielen niet echt mooi zijn lijkt mij
- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: JJJJeffrey's MB R55 - Verlaging en (2) nieuwe wielen
Nee klopt.
Met de Crown Spoke in compleet zwart ziet het er echt weer anders uit.
Maar door de verlaging valt t ook minder op.
Met de Crown Spoke in compleet zwart ziet het er echt weer anders uit.
Maar door de verlaging valt t ook minder op.
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ziet er netjes uit zo hoor Jeffrey!
Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- Guppie
- Mod virus alert!
Bericht
Staat gaaf! Mooie stance ook! Velgen passen precies bij de rest van de auto
*Never Back Down*
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Superdik dude! Dit wiel met aero kan heel prima, het ligt gewoon aan de band die je er omheen gooit. Je hebt nu denk ik 215/45 of 215/40, en daardoor relatief veel wang.
Ik hou hier heel erg van, enige wat ik jammer vind is dat ze maar 7J zijn.
Ik hou hier heel erg van, enige wat ik jammer vind is dat ze maar 7J zijn.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
Thanks!
Band is 205/45 Rob, maar had al ergens gelezen (engelstalig forum) dat deze wat dikker leek. Wat dus ook zo is.
Geloofde het niet zo, anders had ik 205/40 kunnen nemen.
Band is 205/45 Rob, maar had al ergens gelezen (engelstalig forum) dat deze wat dikker leek. Wat dus ook zo is.
Geloofde het niet zo, anders had ik 205/40 kunnen nemen.
- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
En we zijn compleet, vandaag 4 bouten gehaald en tussen de buien door gemonteerd!

- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: JJJJeffrey's MB R55 - Verlaging en nieuwe wielen
Vandaag de GoPro rit met de nieuwe mini gedaan, wat was dat lache en wat een heerlijke auto!
Eerst de cooper met camera's, daarna nog ff met een S automaat!
Wat een power die laatste en wat een heerlijk geluid op de sportstand!
Eerst de cooper met camera's, daarna nog ff met een S automaat!
Wat een power die laatste en wat een heerlijk geluid op de sportstand!
Onze sponsors