Ondanks dat het lichter is dan bij de R53, houd het de volle zon wel goed tegen

Heb je daar ook ergens een linkje vanMaaij schreef:Van de week ook de 2 voorramen laten tinten bij CD-Design in Sliedrecht.
Begin dit jaar is er een nieuwe wetgeving voor het tinten van de voorramen. Dit mag nu maar tot 50%. Volgens de mensen van Cd-Design treed de politie de laatste tijd hard op en vooral in de randstad![]()
Ik heb gekozen voor dezelfde tint als achter. Dit blijkt dus nog gewoon legaal te zijn
Bij de R56 is de privacy glas (achter) een stuk lichter dan bij het vorig model.
Dat is idd een voordeel van folie. De warmte wordt veel beter tegengehouden.MINIJCW schreef:Ziet er netjes uit Maaij.![]()
Ondanks dat het lichter is dan bij de R53, houd het de volle zon wel goed tegen
Bij de R53 komt 35% denk ik het dichtst in de buurt van de achterruiten. Officieel is dus dus niet legaalFastBunny schreef:Heb je daar ook ergens een linkje vanOverigens zijn de R53 achteruiten 35% toch? Wil dat zeggen dat het dus volledig legaal is als alle ruiten die donkerte krijgen
enne quante kosta
Tx for the tip. Moet alleen nog even een bedrijf zien te vinden. De persoon die mijn ramen nu gedaan heeft, doet normaal bestickering van treinen en busjes.. Wellicht heeft ie ook hier een ideetje... Kan nu al weer niet wachten... Zucht, het is wat zo'n MINIBlont-007 schreef:Hey Raymond dan moet je er zonwering reclame opplakken met magneetfolie als je gaat rijden.
Zondag was er eentje bij de KIKA rit die het had van een zonwering bedrijf en die heeft nooit last gehad van aanhoudingen ed.
Onze sponsors