Rode Cooper R50

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
incyi
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Rode Cooper R50

07 jul 2014, 10:43

NewMINIclub,

Twee weken geleden heb ik een Mini Cooper uit 2005 gekocht. Rode kleur met witte dak. Chrome line exterieur. Half lederen bekleding. Chrome spiegelkappen. Verder helemaal simpel standaard. 120k op de teller op dit moment.

Ik gebruik hem dagelijks voor woon-werkverkeer +- 60KM per dag. En het is nu al een feest. :rijden

Gisteren heb ik een iPod interface kit ingebouwd, ging verder prima. Ik weet alleen nog niet zeker welke iPod ik moet kopen. Mijn iPhone 4S speelt wel muziek af maar de bediening en opladen werkte niet. Ook kreeg ik op mijn iPhone een melding dat een niet ondersteunde accesoire is aangesloten.

Wat me opviel aan de achterkant van de radio is dat er naast de witte stekker van de iPod interface er nog een stekker in kan die er best op lijkt maar het plastic pin zit ergens anders waardoor hij niet past. Waarvoor is deze aansluiting ? Ik heb een Radio Boost CD.

Ik heb eigenlijk nog niet echt mooie foto's kunnen maken maar dit is er alvast een om een idee te geven.

Plaatje is klikbaar:
Afbeelding
MINI Cooper
nepnerd
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: Rode Cooper R50

07 jul 2014, 13:34

Welkom bij de gezelligste Club.
Voor vragen audio etc viewforum.php?f=18
incyi
Nieuw Lid
Nieuw Lid

07 jul 2014, 15:12

Kan jij wel met je radio naar de volgende track of vorige track ? Ik probeer het straks nog een keer met de playlists. Die had ik nog niet aangemaakt.
MINI Cooper
incyi
Nieuw Lid
Nieuw Lid

08 jul 2014, 09:34

Het werkt nu na het aanmaken van de playlists ! Alleen het opladen werkt niet, dit is volgensmij een bekend probleem voor de iPhone 4s. Goed, ik zoek nog wel ergens een iPod die het ook prima doet en die wel oplaad.

In het weekend ga ik mijn uitlaat schoonmaken(tenminste poging tot).
MINI Cooper
Mini_BRW
Mod virus alert!
Mod virus alert!

08 jul 2014, 13:31

Welkom! En veel plezier zowel met je mini als hier!
Honda Civic EJ2 Honda Civic EK3 Honda Del Sol BMW E36 325 Coupe Honda Civic EG Honda Civic EK3 Nissan 200SX S14 Grande Punto Sport Mini Cooper S R53

Terug naar “Show your ride”