Clubman JCW-tje
- Sandra en Steef
- Nieuwsgierig
Bericht 
Remmen = angst
Re: Clubman JCW-tje
hoi ik merk duidelijk verschil; hij is zuiniger, pittiger en de motor klinkt lekkerder-ploft een stuk vaker en harder
LOL!!!

Remmen = angst
- Sandra en Steef
- Nieuwsgierig
Bericht
[/img]
Een setje powerflex gemonteerd je merkt veel verschil

Remmen = angst

Een setje powerflex gemonteerd je merkt veel verschil

Remmen = angst
- Sandra en Steef
- Nieuwsgierig
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo! Dat is kicke!
Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Hahaha ja Louis dat zijn een van de dingen die ik echt mooi vind. Heb een tijdje geleden gekeken bij AC maar vond de prijs te hoog. Maar het is echt dik. Staat ook zeker nog op me lijstje
Dat lijstje wat maar niet korter word.
Maar back op topic. haha Heel mooi dus

Maar back op topic. haha Heel mooi dus

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- Sandra en Steef
- Nieuwsgierig
Bericht 
Remmen = angst
Bedankt! Het resultaat is goed gelukt vind ik, wel fijn als je zo handig bent. Welke rit van 14-9 bedoel je? Kan misschien wel langs komen als het een beetje in de buurt is.

Remmen = angst
- Manick
- Sponsor
Bericht
Mooie Clubman, vraagje hoe lang ben je bezig geweest met het monteren van de Powerflex Rubbers?
- Sandra en Steef
- Nieuwsgierig
- Manick
- Sponsor
Bericht
incl demonteren van het huis waar het rubber in zit?
Sandra en Steef schreef:ben er een uurtje mee bezig geweest
incl demonteren van het huis waar het rubber in zit?
- Sandra en Steef
- Nieuwsgierig
Bericht 
Remmen = angst
ja ze zaten bij mijn niet erg vast met een trekker waren ze zo los

Remmen = angst
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Deze ritSandra en Steef schreef:Bedankt! Het resultaat is goed gelukt vind ik, wel fijn als je zo handig bent. Welke rit van 14-9 bedoel je? Kan misschien wel langs komen als het een beetje in de buurt is.

- speedy
- NMC Legend
Bericht
knap hoor! leuk om een keer een custom mod te zien want dat gebeurt niet veel op de club want we kopen vrijwel allemaal pasklare mods.
ik vind het dik en wil het wel is in het echt zien 8-)
ik vind het dik en wil het wel is in het echt zien 8-)
Onze sponsors