Na veel oude Mini's te hebben gereden in de jaren '80 en '90 werd het hoogtijd voor weer een Mini.( maar dan eentje zonder het roest probleem)
Het is een Mini Cooper van 2004 geworden in de kleurstelling die ik vroeger ook op mijn Innocentie Cooper 1300 van 1974 had. Rood met een zwart dakje.
Er zit nu 16" onder en er komen 17" onder,16" wordt winterset.
Verder ga ik achterop nog parkeersensoren monteren in kleur, en ga ik het audiosysteem iets aanpassen.
ik ga even op het forum kijken of er leuke verhalen tussen staan.
Tot ziens!
Even voorstellen vanuit Friesland: Henk
- fast henkie
- Nieuw Lid
Bericht
Even voorstellen vanuit Friesland: Henk
Laatst gewijzigd door fast henkie op 15 jul 2014, 21:20, 1 keer totaal gewijzigd.
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht
vanaf de andere kant van de dijk, veel plezier met je nieuwe aanwinst
and have fun with the MINI

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Re: Even voorstellen vanuit Friesland: Henk

and have fun with the MINI

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- cooperbol
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom bij de club en...
..............................veel rijplezier in je Cooper...

..............................veel rijplezier in je Cooper...

- nico320d
- Nieuwsgierig
Bericht
Wolkom, hast ik ol plaatsjes fan it weintsje?
Groetnis
Groetnis
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom Henk. Leuk om te lezen dat je de nieuwe in de kleurstellingen van de classic hebt. Veel plezier hier en met de Mini 

Onze sponsors