Group-buy Meguiar's verzorgingsproducten
- Jan-Willem
- Nieuwsgierig
- HBEST
- One wheel wonder
Bericht
Wij zijn bezig met onze online-shop, alleen duurt het wat langer voor deze klaar is.
Natuurlijk kan je bij ons ook de Meguiar's produkten bestellen, dan sturen we het in een mooi doosje naar je op.Arjan schreef:@ Raymond: met een beetje goeie wil wil Hbest het ook wel in een doosje doen :wink: :mrgreen:
Wij zijn bezig met onze online-shop, alleen duurt het wat langer voor deze klaar is.
met vriendelijk groet,
- HBEST
- One wheel wonder
Bericht
Met deze produkten kom je een heel eind met het in top conditie houden van je MINI!
Uiteraard is er een pakket samen te stelling waar de belangrijkste produkten in zitten zoals; een shampoo met washmitt, wax met applicatorpad, microfiber en een glasscleaner.Jan-Willem schreef:Bestaat er ook een starterspakket?
Met deze produkten kom je een heel eind met het in top conditie houden van je MINI!
met vriendelijk groet,
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Wat een topprodukten
Onze Mini's zijn gisteren werkelijk oogverblindend geworden.
Ik loop nog steeds helemaal weg met de polish en was in 1, t.w. de Next Generation. Goeie vrouwen-wax
Easy to remove
. Koepert is weer helemaal nieuw. 

Ik loop nog steeds helemaal weg met de polish en was in 1, t.w. de Next Generation. Goeie vrouwen-wax

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- Jan-Willem
- Nieuwsgierig
- HBEST
- One wheel wonder
Bericht
Ik heb met Arjan gesproken over de volgende Groupbuy, wat ons betreft verzorgen wij deze.
Anders zou je even contact met Arjan moeten opnemen over hoe, wat en wanneer.
Beste Jan-Willem,Jan-Willem schreef:@HBEST => Is het niet interessant om hier een groupsbuy van te maken?
Ik heb met Arjan gesproken over de volgende Groupbuy, wat ons betreft verzorgen wij deze.
Anders zou je even contact met Arjan moeten opnemen over hoe, wat en wanneer.
met vriendelijk groet,
- Mitchell
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- MiniBeardie
- Be Mini
Bericht
Nou graag hiier wel interesse.
We hebben de trim detailer al gekocht en de watermagneet is onderweg uit de USA.
We hebben de trim detailer al gekocht en de watermagneet is onderweg uit de USA.
- Jan-Willem
- Nieuwsgierig
Bericht
Welke site gebruik je om spullen uit US te halen van Meguiar's? Ben tevens nog altijd op zoek naar de echte -leer- geur!! 

- MiniBeardie
- Be Mini
Bericht
Ik heb vrienden in Amerika die sturen het op.
Maar misschien heb je hier wat aan.
http://www.meguiars.com/index.cfm
Maar misschien heb je hier wat aan.
http://www.meguiars.com/index.cfm
Onze sponsors