The yellow twins...soms moet je keuzes maken

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
pje en daan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

The yellow twins...soms moet je keuzes maken

29 apr 2007, 19:28

hoihoi

na veel denken en discussieren en nog eens denken..ja nee ja nee ja nee
hebben we besloten om de classic nu al weer weg te doen :cry: ...nou ja 95% zeker

we zijn best al een tijdje bezig met bio produkten,en energie te besparen enz enz

hoe kom je er bij..nou ja danielle werkt in een natuurvoedings/bio winkel

we zijn niet van die vage geitewollensokken figuren en kunnen heerlijk genieten van een lekker tochtje in de mini en dan stoppen bij de burger king en daar vieze vette frieten eten met kip nuggets..
maar ja we hebben wel overal spaar lampen in huis..en als we het koud krijgen gaat er eerst een trui aan en dan pas de verwarming..als we eten over hebben gaat dat naar de honden..en papier in de papier bak enz enz

dus ja we proberen te genieten van het leven en toch op het milieu/natuur te letten.

voor mn classic klaar was hebben we een half jaar met 1 auto moeten doen en dat ging erg goed.
daar komt bij dat ik heel graag (lig)fiets,en dat ook nog eens gezond is voor mij mezelf ook..en beter voor het milieu

dus ja met pijn in onze harten gaan we het toch doen..het geld wat we er aan over houden zetten we appart en denken of we onze pino dikker gaan maken..door cooper s bumpers er op te zetten enz enz
of mss ff door sparen voor een cooper s park lane of een chekemate.
en we gaan meer fietsen...

zijn we dan toch misschien van die vage geitenwollesokken mensen :s :s
Laatst gewijzigd door pje en daan op 29 apr 2007, 20:48, 2 keer totaal gewijzigd.
Peerkie
Be Mini
Be Mini

29 apr 2007, 19:49

Nou, dat zou wel heel jammer zijn! Maar als jullie het toch besluiten te doen, hebben we gelukkig nog de vele fotoos van de Kikarit met dat leuke tweetal erop!
pje en daan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

29 apr 2007, 19:56

ja peerkie..daar heb je wel gelijk in hoor dat het jammer zou zijn/jammer is..

maar ja wanner komen ze samen buiten...1 a 2 x per jaar zeg maar..

we zijn er ook heel blij mee en trots op.. en hopen ook dat hij dan bij een mini fan komt en dat we hem nog regelmatig terug zien bij mini dagen..

zoals je ook in een ander topic heb kunnen lezen hebben we de auto nu ruim 1,5 jaar..en heb er al veel plezier mee gehad..alleen nog niet veel mee gereden hahaha
koekie
Enthousiast
Enthousiast

29 apr 2007, 23:03

Weet je, mijn Kever classic is eruit gegaan, met veel verdriet en echte tranen. Vanaf dat ik 8 was heb ik gezegd dat mijn eerste auto een kever zou zijn, dat was ook zo. Sterker, mijn tweede was ook een kever, maar dan een cabrio. Door verhuizing ging de kever eruit, (mijn lieveling kon niet meer binnenstaan), met echt tranen van mijn kant. Mijn man vond de classic kever niet betrouwbaar voor "zijn kinderen". Ik ben overgelopen, omdat ik de nieuwe kever niet meer een kever vind, heb pas een mini gekocht, maar kan nog huilen over mijn oude kevertje, wat net zo oud als ik was. Ben zelf wel bezig met maatschappij, zit zelfs in de politiek, maar mis mijn kever nog iedere dag. Heb een goed baasje voor hem gevonden, ik kon hem niet meer verwennen zoals een ouwetje dat behoeft.
Geloof niet dat ik je advies kan geven, maar die ouwetjes hebben liefde en aandacht nodig.
Als je het kan missen en kan ondehouden, nooit wegdoen. En ja, mijn honden eten vlees omdat ik in de natuur denk dat ze dat nodig hebben. Ben volgens mijn man van de pluis (geiten sokken type zonder geiten sokken), ben zuinig op onze omgeving, maar de oude kever mis ik elke dag.
neem je besluit waar je zelf je prettig bij voelt, maar besef dat als je een classic auto wegdoet, die nooit meer terug komt.
pje en daan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

30 apr 2007, 08:36

koekie schreef:En ja, mijn honden eten vlees omdat ik in de natuur denk dat ze dat nodig hebben.ben zuinig op onze omgeving, maar de oude kever mis ik elke dag.
neem je besluit waar je zelf je prettig bij voelt, maar besef dat als je een classic auto wegdoet, die nooit meer terug komt.
heb al eens eerder een classic weg gedaan..maar ja komt er inderdaad geen meer voor terug voor dagelijks vervoer
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 apr 2007, 09:35

Hmm.. zo'n mooie classic min of meer te koop zetten hier... Wat is je richtprijs.? Of ben ik je nu niet voor Erik ... :wink:

Kan er een beetje bij waarom je 'm verkoopt,maar kan je de mini niet in schuur zetten en daar alleen komen als de zon hard schijnt? Zodat je dus 'bij toeval' de mini weer ziet en blij bent dat ie er nog is...
pje en daan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

30 apr 2007, 10:06

heb hem te koop gezet voor 8500,- 8)
het is een cooper brooklands uit 1998
ja meer hoef ik niet te vertellen...is algemeen bekend hier op het forum

maar ja nu wordt het meer een advertentie
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 apr 2007, 11:55

:mrgreen: Geen probleem lijkt me, zijn er weinig die dat een probleem kunnen vinden. Mooie MINI hoor... Wordt tijd voor een garage :D.. Prijs valt wel mee... Erik ;)
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

30 apr 2007, 11:57

jammer dat je hem weer gaat verkopen pj! Vooral na al dat werk dat je er in gestopt hebt 8)
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

30 apr 2007, 16:47

Ik kan me voorstellen dat je 'm met pijn in je hart weg gaat doen na al die tijd die jullie erin hebben gestoken. En de Classic en de NewMINI zijn zo leuk bij elkaar zo in dezelfde outfit. Maar soms is het niet anders en wint het verstand het van de rest. Doe wat je zelf vind dat je moet doen en dan is het goed.
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
pje en daan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

30 apr 2007, 17:58

Sepp schreef:Ik kan me voorstellen dat je 'm met pijn in je hart weg gaat doen na al die tijd die jullie erin hebben gestoken. En de Classic en de NewMINI zijn zo leuk bij elkaar zo in dezelfde outfit. Maar soms is het niet anders en wint het verstand het van de rest. Doe wat je zelf vind dat je moet doen en dan is het goed.
het is zeker een leuk stel samen..maar hoe vaak komen ze samen buiten???
we zijn al langer aan het denken hoor..het is niet en opvlieger of zo..

we hebben ook geen haast..is hij morgen weg is hij morgen weg..rij ik er nog een half jaar mee is het ook goed
erik-de-perik
Mod virus alert!
Mod virus alert!

30 apr 2007, 18:46

hahaha...het is een leuk ding ja.. (en ben wel opzoek)

maar...hier hoeft niets meer aangedaan te worden en wil eigenlijk een classic waar ik nog wel wat aan moet doen (en wat van kan leren qua techniek...)
pje en daan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

30 apr 2007, 18:50

hahaha

aan een classic zit altijd werk....
dat blijft door gaan..aan deze veel minder dan een ouwe rotte ..maar ja
altijd wel iets...

het scheeld wel als hij binnen staat..mijn classic's hebben altijd binnen gestaan..vind ik erg belangrijk
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 mei 2007, 07:53

Precies Erik, hier kan je gewoon eerst lekker een stukje mee rijden voor je met je handen in het haar staat te kijken >) Wanneer gaan we langs? :wink:
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 mei 2007, 08:35

Dat is een goede overweging en aan de andere kant ook wel jammer voor het straatbeeld in Nederland bij leuke meetings ;)

Het is zo ontzettend leuk om die 2 gele MINI's bij elkaar te zien staan :)

Ik hoop dat jullie snel een liefhebber vinden.
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver

Terug naar “Kletshoek”