RabbitGT's R53
- Remonvdh
- Be Mini
Bericht
Re: RabbitGT's R53
Zow, behoorlijk racy! Sinds vorige week ook semi kuipstoelen erin, dan merk je inderdaad pas hoe hard je de Mini echt de bocht om kan gooien, zonder op de andere stoel te belanden
Als je trouwens nog meer gewicht wilt besparen, dan zou ik de 'carbon' dashpanelen eruit halen, zonder rijdt ie ook en is toch gewoon plastiek. Wil ik ze wel van je overnemen

Als je trouwens nog meer gewicht wilt besparen, dan zou ik de 'carbon' dashpanelen eruit halen, zonder rijdt ie ook en is toch gewoon plastiek. Wil ik ze wel van je overnemen

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- RabbitGT
- One wheel wonder
Bericht
Haha mooi verhaal, denk dat ik die 300 gram nog maar even laat zitten en vanavond gewoon mijn toetje laat staan.Remonvdh schreef:Zow, behoorlijk racy! Sinds vorige week ook semi kuipstoelen erin, dan merk je inderdaad pas hoe hard je de Mini echt de bocht om kan gooien, zonder op de andere stoel te belanden![]()

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Pak voor die bituum een gasbrander, even warm maken en je steekt ze in een stuk compleet van de vloer af met een plamuurmes. Stinkt wel. Goeie mods!
- RabbitGT
- One wheel wonder
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Wat ik deed, was diep inademen, warm stoken en dan even buiten de auto op adem komen.
Deuren en koffer open zetten om te ventileren en het zou geen punt moeten zijn. Spul vliegt eruit dan
Deuren en koffer open zetten om te ventileren en het zou geen punt moeten zijn. Spul vliegt eruit dan

- RabbitGT
- One wheel wonder
Bericht
Hmm na wat gegoogeld te hebben vind ik dat er bij verwarming Pak's vrijkomen.
Volgende stukje gaat daarover.
Afvalproduct, nog aanwezig in o.a. teerproducten;
kan vrijkomen bij verhitting en verbranding van teer- en bitumenproducten, verven, lakken, kitten en kunststoffen.
Zéér giftig en kankerverwekkend.
Volgende stukje gaat daarover.
Afvalproduct, nog aanwezig in o.a. teerproducten;
kan vrijkomen bij verhitting en verbranding van teer- en bitumenproducten, verven, lakken, kitten en kunststoffen.
Zéér giftig en kankerverwekkend.
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Dan heb ik het tot 2 keer toe, mss zelfs wel 3 keer, op de verkeerde manier gedaan 

- RabbitGT
- One wheel wonder
Bericht
Vervolgens vloog de scoop eraf met 180km/h....
Zat met vier kloddertjes lijm vast ipv de normale clipjes
En toen was er ineens een tik in de motor..

Gelukkig vond ik een redelijk nieuw kopje (2005/2006?) op MP en kon ik de tuimelaars overzetten.
Meteen de spanner/ ketting en het tandwiel meegenomen.

Zat met vier kloddertjes lijm vast ipv de normale clipjes

En toen was er ineens een tik in de motor..

Gelukkig vond ik een redelijk nieuw kopje (2005/2006?) op MP en kon ik de tuimelaars overzetten.
Meteen de spanner/ ketting en het tandwiel meegenomen.

Laatst gewijzigd door RabbitGT op 30 dec 2014, 19:49, 4 keer totaal gewijzigd.
- Pim_E
- Mod virus alert!
Bericht
NOS in een Mini... JA GRAAG! Hahaha vet hoor! Die wil ik wel eens voorbij zien sprinten... Zilveren zijn echt de snelsten!
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- Daniel_S
- NMC Moderator
- Contacteer:
Bericht
Ziet er gaaf uit...moet wel rap gaan! Bedoeld als daily of puur cirquit ?
Onze sponsors