Brightness' Hyper Blue R53
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
- Sven
- Volledig MINI minded!
- Brightness
- NMC Legend
- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Interieur-upgrade
Weer ff een update:
Na wat denkwerk over verdere mods besloten om het interieur een upgrade te geven. Ik twijfelde al een tijdje over 4-punts gordels in het blauw. Qua stijl past het goed, maar het comfort voor dagelijks gebruik wordt wel wat minder (en ik had al zoveel comfort...
).
Aangezien mijn vriendin zojuist een eigen autootje heeft aangeschaft, en de MINI dus (nog) minder gebruikt gaat worden, heb ik besloten om ze aan te schaffen. Resultaat:

Verder een nieuwe vaste passagier in de auto om toch nog wat gezelschap op de "achterbank" te houden:

Er is nog een interieur-mod under construction, namelijk een custom made stuurwiel. Een tijdje een JCW stuurwiel overwogen, maar de alcantara-versie is het voor mij net niet. Bovendien is een custom stuurwiel natuurlijk nog wat specialer. Het stuurwiel is in de basis een OEM 3-spaaks stuurwiel met de volgende aanpassingen:
- mid-gedeelte: geperforeerd leder, boven- en ondergedeelte glad leder
- gehele stuurwiel enkele mm dikker
- blauwe stiksels
- blauwe rechtuit indicator bovenin
- onderzijde afgevlakt
Ben benieuwd naar het resultaat. Binnen een week of 3 zou ik hem moeten ontvangen.
Na wat denkwerk over verdere mods besloten om het interieur een upgrade te geven. Ik twijfelde al een tijdje over 4-punts gordels in het blauw. Qua stijl past het goed, maar het comfort voor dagelijks gebruik wordt wel wat minder (en ik had al zoveel comfort...

Aangezien mijn vriendin zojuist een eigen autootje heeft aangeschaft, en de MINI dus (nog) minder gebruikt gaat worden, heb ik besloten om ze aan te schaffen. Resultaat:

Verder een nieuwe vaste passagier in de auto om toch nog wat gezelschap op de "achterbank" te houden:

Er is nog een interieur-mod under construction, namelijk een custom made stuurwiel. Een tijdje een JCW stuurwiel overwogen, maar de alcantara-versie is het voor mij net niet. Bovendien is een custom stuurwiel natuurlijk nog wat specialer. Het stuurwiel is in de basis een OEM 3-spaaks stuurwiel met de volgende aanpassingen:
- mid-gedeelte: geperforeerd leder, boven- en ondergedeelte glad leder
- gehele stuurwiel enkele mm dikker
- blauwe stiksels
- blauwe rechtuit indicator bovenin
- onderzijde afgevlakt
Ben benieuwd naar het resultaat. Binnen een week of 3 zou ik hem moeten ontvangen.
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Re: Brightness' Hyper Blue R53 - interieur-upgrade p. 36
love it 8-) ben trouwens toch fan van je wagen dus veel verkeerd kun je niet doen :-)
al mis ik je vorige wielen nog steeds een beetje
al mis ik je vorige wielen nog steeds een beetje
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Thanks, guys!
@Ruben: stuur heb ik besteld bij carsdream.com. Op ebay staat een voorbeeld van een custom stuur, maar je kunt ook zelf wensen doorgeven.
http://m.ebay.de/itm/140903168810?cmd=VIDESC&gxo=true
@Ruben: stuur heb ik besteld bij carsdream.com. Op ebay staat een voorbeeld van een custom stuur, maar je kunt ook zelf wensen doorgeven.
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Die gordels heb ik ook gehad en de kwaliteit was echt niet veel soeps.. Daarom nu 2 OMP gordels besteld voor m'n project
- ajede
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zeer goede keuze gozer!!Brightness schreef:Thanks, guys!

- Brightness
- NMC Legend
Bericht
@Davy: in wat voor opzicht vond je de kwaliteit niet veel soeps?
@Aart: ik neem aan dat dat dikke stuurwiel in jouw ride ook bij hun vandaan komt..?
@Aart: ik neem aan dat dat dikke stuurwiel in jouw ride ook bij hun vandaan komt..?

- Ward
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gave upgrades Brightly! Ben benieuwd naar dat stuur, belooft echt iets bijzonders te worden 

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik vond de verstelling erg lastig, mijn pa is bijv wat steviger van postuur, en als de gordels versteld stonden voor m'n vriendin was het knap lastig ze weer te verstellen. Die plastic kappen zijn ook niet heel stevig, en zijn bij mij ooit gebroken waarna de gordel dus niet meer vast zit. Ik heb ze er kort daarna uitgehaald en weer een andere set gekocht, maar ook dat was niet veel. Daarom nu maar voor een bewezen merk gekozen.
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ziet er wel gaaf uit Brightly!!
wou je nog een keer die zakken hebben voor de poken?
wou je nog een keer die zakken hebben voor de poken?
Onze sponsors