Gefeliciteerd met je nieuwe MINI!!! Veel rijplezier alvast en we hoeven vast niet uit te leggen dat ie lekker rijdt!
Nexus zonder Park Lane ...
- henkietenk
- Volledig MINI minded!

Bericht
Haha, kan niet zonder Gamma MINI.
Gefeliciteerd met je nieuwe MINI!!! Veel rijplezier alvast en we hoeven vast niet uit te leggen dat ie lekker rijdt!
- FastBunny
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- mini7benno
- Volledig MINI minded!

Bericht
Runflats of geen runflats: Runnen zal ie!horn schreef:en wel eentje zonder runflats mag ik hopen?![]()
gefeliciteerd met je nieuwe baan en je nieuwe ride!
- michel.911
- Leerling Mini lid

Bericht
mijn vriendin rijdt met een parklane ikzelf raakte hierdoor in de ban van mini...ondertussen rij ik sinds februari met de R56...
in België zeggen ze..."Brussel en Gent zijn ook niet op één dag gemaakt"...leven met vooruitzichten biedt vele mogelijkheden zoals op een dag de auto kopen die je altijd al heb gewild...eens door de minimicrobe gebeten altijd gebeten...
succes!
in België zeggen ze..."Brussel en Gent zijn ook niet op één dag gemaakt"...leven met vooruitzichten biedt vele mogelijkheden zoals op een dag de auto kopen die je altijd al heb gewild...eens door de minimicrobe gebeten altijd gebeten...
succes!
Onze sponsors