Runflat, ja of nee?
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Re: Runflat, ja of nee?
denk niet dat er nieuwe mini's afgeleverd worden op non runflat maar kan het mis hebben.
- speedy
- NMC Legend
Bericht
als je niet technisch bent kun je wel vergeten dat je lek zelf kunt dichten en als je zo'n proppen set in de auto hebt dien je ook een compressor in de auto te hebben anders moet je wel heel hard en lang kunnen blazen.
Er bestaat ook Anwb he
Er bestaat ook Anwb he

- marcelclemens
- Bijna verslaafd
Bericht
Mijn clubman werd in 2011 inderdaad ook niet standaard op run-flat banden geleverd.
Maar ik vindt het super rijden, de R53 heb ik inmiddels ook niet meer op runflat staan, en dat rijd veel beter, zeker met 18"
Maar ik vindt het super rijden, de R53 heb ik inmiddels ook niet meer op runflat staan, en dat rijd veel beter, zeker met 18"
- marcelclemens
- Bijna verslaafd
Bericht
Voor de clubman bmw service, en voor de r53 heb ik een wegenwachtservice via de autoverzekering van Jac van Dam.
MINI Cooper S Checkmate -- MINI Clubman Cooper S Hampton
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Voor mij geen runflats meer. Ze zijn veel duurder dan normale banden en ze zijn echt knoerthard. Moet ook wel andere kan je niet rijden. Ik rijd liever met nonflats vanwege het comfort en al helemaal als de mini verlaagd is. Dat is echt geen doen met RF banden.
- Getzz
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik sluit mij helemaal aan bij Kwiebje. Als mijn RF`s kaal zijn dan komen er non RF`s op.
- Jonn
- Nieuwsgierig
Bericht
Runflat, ja of nee?
Same here. Te hard, te duur. Hoop dat het comfort met gewone banden wat meer aanwezig is.Getzz schreef:Ik sluit mij helemaal aan bij Kwiebje. Als mijn RF`s kaal zijn dan komen er non RF`s op.
- ajede
- Volledig MINI minded!
Bericht
Non rf in de zomer, rf in de winter! Bij -4 langs de kant van de weg te staan ivm een lekke band is veel beroerder dan bij 18 graden. Zo denk ik erover. RF is duurder en rijdt over het algemeen veel minder goed, maar Bridgestone gebruikt (in ieder geval) Vd nieuwe Potenza serie sinds 2013/2014 een nieuw soort rubber waardoor het verschil zeer gering schijnt te zijn ivm non rf.

Onze sponsors