Dit is het huis. Je kan het op de theromostaat zelf zien. Ik moet het helaas hebben van de verpakking waar het staat aangegeven dat het een 82gr thermostaat is.
Het lijkt op een thermostaathuis met een thermostaat erin, want er zitten ook stekkers aan vast...
Voor welk type MINI is dit eigenlijk? Opzich ook wel zo makkelijk om te weten
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
De waterpomp en het thermostaathuis willen weleens gaan lekken bij de N14 motor. Geen idee of dit een terugroepactie was. Het is echter wel een bekend probleem
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Inderdaad een R55 clubman uit 2008. Ik kon het huis niet los bestellen, alles zit bij elkaar in dit ding. Ik heb er ongeveer 2,5 uur over gedaan, toen zat hij erin en was het lek verdwenen.
Thermostaathuis onderdeel wordt bij mijn Mini R56 vervangen, motormanagement gaf aan motor te heet bij niet hete motor. Lekt thermostaathuis bij de blauwe rubberen ring na verloop van tijd?