Ziet er goed uit man! Lekker geluidje straks hoor dat kan ik je vast verklappen...
Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
Ziet er weer lekker uit hoor
Valt mij eigelijk wel op dat bij miltek het eindstuk regelmatig scheef komt te zitten :S
Ik moest er ook een klemmetje bij zetten om het geheel netjes recht te krijgen , ik heb er destijds ook een berichtje overgeplaatst en was toen niet de enigste (was trouwens wel in kombi met een janspeed spruit)
Die van mij zat ook schuin op een gegeven moment, maar toen was ie,los geschoten uit een van de ophangrubbers.
Volgens mij zit ie bij mij nog niet helemaal jofel. Als ie goed warm is en ik 130 rij en gas geef voel en hoor ik dat ie ergens tegen aan "bonkt".
Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
Een setje R56s remmen aangeschaft en een tweede setje r53 voor achter deze worden weer helemaal vers gemaakt en krijgen een fris kleurtje welke ben ik nog niet helemaal over uit?
En binnenkort gaat de midden demper er onder uit! Eindelijk
Mini Cooper S R53 2003 / Rota Subzero's 17x7,5j / Orranje Stealth CAI / AP Schroefset / Milltek catback