Mooie auto.
Sinds 4weken ook in bezit van een witte mini.
Ik zag die mooie matten waar kan je die kopen?
Gr berend
AJEDE's R56 sJCW >> OPGEHAALD...
- ajede
- Volledig MINI minded!
Bericht
De matten heb ik "gewoon" bij een Duitse dealer besteld, zouden eigenlijk de matten zijn met het JCW logo erin geborduurd maar toen ze geleverd werden waren het de gewone..... Die met JCW erin geborduurd konden toen niet (en volgens mij nog steeds niet) geleverd worden, uit het assortiment.
Matten blijven ook erg netjes, maar moet zeggen dat ik in de winter dan ook een rubberen set in de auto doe.....
Groetjes, Aart
Re: AJEDE's R56 sJCW
Hoi Berend, bedankt voor het compliment!Boeier20 schreef:Mooie auto.
Sinds 4weken ook in bezit van een witte mini.
Ik zag die mooie matten waar kan je die kopen?
Gr berend
De matten heb ik "gewoon" bij een Duitse dealer besteld, zouden eigenlijk de matten zijn met het JCW logo erin geborduurd maar toen ze geleverd werden waren het de gewone..... Die met JCW erin geborduurd konden toen niet (en volgens mij nog steeds niet) geleverd worden, uit het assortiment.
Matten blijven ook erg netjes, maar moet zeggen dat ik in de winter dan ook een rubberen set in de auto doe.....

Groetjes, Aart

- ajede
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: AJEDE's R56 sJCW
Deze foto van Spa (by Dennis Noten) moet hier ook even gepost worden, waanzinnig scherpe foto (heb em al 60% verkleind anders kon ik em niet plaatsen...).

Deze 2 zijn gemaakt door onze huisfotograaf Sven en mogen er ook zeer zeker zijn!!

Verder van het weekend ook weer eens wat "geprutst" aan de Mini....

Koplamp en dag verlichting hebben weer een metamorfose ondergaan en ook heb ik de knippers voor en achter aangepast.
Ook toen ik de wielen eraf had ivm de verlichting alles erachter gelijk schoongemaakt waaronder de KW poten (schroefdraad enzo), remklauwen en de wielen ook gelijk maar weer even goed onder handen genomen. Zaten nog wat rubber sporen op.......
Begin gemaakt met wat polijst en poets werk, iedere dag een stukje zodat het nog leuk blijft!
(mits het lekker weer blijft!!)

Deze 2 zijn gemaakt door onze huisfotograaf Sven en mogen er ook zeer zeker zijn!!

Verder van het weekend ook weer eens wat "geprutst" aan de Mini....

Koplamp en dag verlichting hebben weer een metamorfose ondergaan en ook heb ik de knippers voor en achter aangepast.
Ook toen ik de wielen eraf had ivm de verlichting alles erachter gelijk schoongemaakt waaronder de KW poten (schroefdraad enzo), remklauwen en de wielen ook gelijk maar weer even goed onder handen genomen. Zaten nog wat rubber sporen op.......

Begin gemaakt met wat polijst en poets werk, iedere dag een stukje zodat het nog leuk blijft!

(mits het lekker weer blijft!!)

- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Re: AJEDE's R56 sJCW update...
Dennis maakt supergave foto's!!!!!
stukje van hem nog gelezen in de sky limit magazine!
maareee heb je wel tijd voor schoonmaken?!
stukje van hem nog gelezen in de sky limit magazine!
maareee heb je wel tijd voor schoonmaken?!

- ajede
- Volledig MINI minded!
- RobbertKoppies
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Hele mooie foto's van beide heren! 

http://www.flickr.com/photos/robbertk/" onclick="window.open(this.href);return false;
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Als ie zondag maar klaar is...ajede schreef:Daarom iedere dag een stukje....
- Remonvdh
- Be Mini
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- ajede
- Volledig MINI minded!
Bericht
louisvdd76 schreef:Als ie zondag maar klaar is...ajede schreef:Daarom iedere dag een stukje....
Zolang ik maar niet te hard hoef te werken van mijn baas.....Cheek-O schreef:wou net zeggen... red je dat wel voor zondag?:P

- speedy
- NMC Legend
Bericht
je bent een mod vergeten te melden (brake ducts )
dikke bak blijft het 8-)

dikke bak blijft het 8-)

- ajede
- Volledig MINI minded!
Bericht
Haha, je hebt helemaal gelijk amigo! Ging ook allemaal zooo snel.... 

- speedy
- NMC Legend
Bericht
na paar keer doen wel handigheid in gekregen en is het makkelijk te doen.
- ajede
- Volledig MINI minded!
Bericht

Kost ff wat tijd en energie
, maar dan heb je ook wat!!
Na al dat gepolijst nog ff wat heerlijke was erop gezet en resultaat.....

No ben ik er wel weer klaar mee voor ff en hopen dat het weer goed blijft voorlopig!
louisvdd76 schreef:Als ie zondag maar klaar is...ajede schreef:Daarom iedere dag een stukje....
Pfffffffff, dit was mijn grote vriend en vijand de laatste dagen....louisvdd76 schreef:Als ie zondag maar klaar is...ajede schreef:Daarom iedere dag een stukje....

Kost ff wat tijd en energie

Na al dat gepolijst nog ff wat heerlijke was erop gezet en resultaat.....

No ben ik er wel weer klaar mee voor ff en hopen dat het weer goed blijft voorlopig!

- RobbertKoppies
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Re: AJEDE's R56 sJCW POETS update!!!!!
Ziet er goed uit! Doe je die van mij ook nog even? 

http://www.flickr.com/photos/robbertk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Onze sponsors