Na lang alleen maar te hebben mee gelezen hier op het forum, ga ik me nu toch ook echt eens even voorstellen..
Ik ben Bram 18 jaar uit Heerlen (Limburg),
Ben automonteur bij Carworld Automotive Heerlen, misschien wel bekend bij iemand die ook uit de beurt van Heerlen komt.
Toen ik 18 jaartjes jong werd moest er natuurlijk een eerste auto komen.... dat werd dus een Mini Cooper S r53 uit 2003 met toen 109*** op de teller.
Nadat ik hem een tijd standaard heb gereden begint het bij mij nu toch ook echt te kriebelen van alles te gaan veranderen aan mijn MINI,
dus heb:
*De gril en de scoop matzwart geplastidipt,
*Originele Mini driving lights geïnstalleerd, (moeten alleen nog in de ecu van de auto worden ingeschreven, maar aangezien dat bij MINI 135 euro zou gaan kosten moet dat nog steeds gebeuren)
*Bastuck catback heb ik gemonteerd, die heb ik overgenomen van wilske s hier op het forum.
*Een JCW intake heb ik afgelopen week gemonteerd
*Deze week heb ik ook een schroefset gemonteerd, maar daar zijn nog wat problemen mee, omdat eerst mijn wielen tegen de veerpoten voor aanliepen. Toen heb ik 10mm spacers geplaatst, maar nu heb ik het probleem dat aan de voorzijde bij optrekken trillingen zijn.
Dus als iemand een mooi setje wielen met een lagere ET waarde voor mij in de aanbieding heeft die wel passen zonder spacers hou ik mij aanbevolen en hoor ik het graag

Deze foto is van toen ik de Mini in februari aankocht.

Deze zijn van hoe hij er nu bij staat