Kom maar door met die foto's..
Mag eventueel ook van je mini

Lekker vonken trekken bij elke toerrit... Leuk man. (;BurnoutBram schreef:Als ik jou was zou ik naar iedere meeting gaan. Samen met je 2 vrienden!
Er past zoveel moois op die auto's, alle extreem brede wielen die je nooit op een auto dacht weg te krijgen passen hier met gemak op... Ik wil liever 15", daarboven vind ik het een beetje donk worden. Het setje wat er nu op zit heb ik een beetje 'veilig' gekozen, 8J ET15 en 9J ET10. Stiekem wil ik wel naar 9 en 9,5J ofzo, dat staat net was agressiever dan dit.mushrop schreef:Corvette wheels is ook dik!
He Chris, dankjewel! Leuk dat ik bekend - of toch berucht? - ben op verschillende fora, haha. Zie dat je vlakbij woont, je kan altijd eens langskomen in Alblasserdam, daar wordt altijd hard geklust in de weekenden. (; Kun je ook die laswereld eens van dichtbij zien!cdebruijn schreef:@ Reinoud; ik kom je inmiddels al een tijdje op meerdere fora tegen (Keversite, Volksforum, NewMini...), en heb altijd respect voor je smaak gehad (heb namelijk dezelfde) en i.m.o. hebben dergelijke reacties als op het Miata/MX5 forum grotendeels met jaloezie te maken!
Op jou leeftijd, student, en dan een dergelijk wagenpark hebben (gehad) is niet voor iedereen weggelegd!
Toeval wil dat mijn schoonpa jou pa trouwens kent uit de las wereld, dus vandaar dat ik het wel extra grappig vind dat ik je overal op het net tegen kom!
Keep up the good work, en ik kom je vast nog wel eens ergens tegen als mijn Kever (eindelijk) eens klaar is, of ergens met de Mini, of....
Onze sponsors