Hoi, mijn naam is Leo en ik heb onlangs een Mini Cooper S R53 uit 2003 gekocht. Mini komt oorspronkelijk uit Duitsland en is in 2005 ingevoerd. Naar mijn idee heb ik ongeveer alle opties behalve stoelverwarming. Inmiddels de dagrijverlichting, kentekenverlichting & binnenverlichting vervangen door LED lampjes wat een geweldige verandering is. Ik ben nog op zoek naar een set 17 inch worstvelgen (liefst zwart) met zomerbanden.
Gr, Leo
Nieuw hier
- DrPepper
- One wheel wonder
- Daniel_S
- NMC Moderator
- Contacteer:
Bericht
Re: Nieuw hier,
Hoi Leo
Welkom hier en veel veilige km's. Denk dat je voor de velgen ook hier wel kunt slagen. Er komt regelmatig leuks langs op het forum....
Gr.
Daniel
Welkom hier en veel veilige km's. Denk dat je voor de velgen ook hier wel kunt slagen. Er komt regelmatig leuks langs op het forum....
Gr.
Daniel
- Daniel_S
- NMC Moderator
- Contacteer:
- DrPepper
- One wheel wonder
Bericht
Hallo Daniel,
Dankjewel voor jou welkom.
Is een setje met winterbanden. Wil graag alleen de velgen of met zomerbanden. Ga mijn huidige 16 inch velgen als winterset gebruiken, hier heb ik nog 4 winterbanden voor. Ga ze wel zwart spuiten voor de look.
Dankjewel voor jou welkom.
Is een setje met winterbanden. Wil graag alleen de velgen of met zomerbanden. Ga mijn huidige 16 inch velgen als winterset gebruiken, hier heb ik nog 4 winterbanden voor. Ga ze wel zwart spuiten voor de look.
- DrPepper
- One wheel wonder
Bericht
Vandaag via MP een setje zwarte worstvelgen gescoord met Ventus Sport 104 banden.
- WimS
- Volledig MINI minded!
- Berthil
- Volledig MINI minded!
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Hoi Leo,
Ik lees dat je de verlichting van het interieur naar led hebt aangepast.
Ik zou ook graag die ene lamp in de hemel naar led aanpassen maar heb geen idee wat ik daar voor nodig heb en hoe het aan te vliegen.
Hoe heb jij het aangepakt?
BVD voor je antwoord !!
Groet Jos
Ik lees dat je de verlichting van het interieur naar led hebt aangepast.
Ik zou ook graag die ene lamp in de hemel naar led aanpassen maar heb geen idee wat ik daar voor nodig heb en hoe het aan te vliegen.
Hoe heb jij het aangepakt?
BVD voor je antwoord !!
Groet Jos
- DrPepper
- One wheel wonder
Bericht
Re: Nieuw hier
Hallo Jos,
Ik heb een compleet setje interieur led lampjes via marktplaats gekocht bij LED 12V. Je moet het kapje van de hemelverlichting losklikken en dan zie je 2 schroefjes zitten. Deze draai je los waarna de unit vrij komt. Nu kun je de fittingen van het linkse en rechtse lampje los een kwartslag draaien waardoor je de fitting kan verwijderen en het lampje verwisselen. Let op : je kan het lampje op 2 manieren in de fitting klikken maar de LED brand maar op 1 manier. Succes.
Gr, Leo
Ik heb een compleet setje interieur led lampjes via marktplaats gekocht bij LED 12V. Je moet het kapje van de hemelverlichting losklikken en dan zie je 2 schroefjes zitten. Deze draai je los waarna de unit vrij komt. Nu kun je de fittingen van het linkse en rechtse lampje los een kwartslag draaien waardoor je de fitting kan verwijderen en het lampje verwisselen. Let op : je kan het lampje op 2 manieren in de fitting klikken maar de LED brand maar op 1 manier. Succes.
Gr, Leo
- cooperbol
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Nieuw hier
Welkom bij de club en...
...............................heel veel rijplezier in je Mini....

...............................heel veel rijplezier in je Mini....

Onze sponsors