geschrobt pics op p68

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: COUPE S komt voorlopig NIET terug

17 sep 2014, 21:43

Ipsje schreef:He Casper, geduld is een schone zaak, en jij hebt gelijk laten ze het maar goed oplossen en nu niet gaan drijven. Dat werkt soms averechts.
Wel ff een paar foto's posten van die dikke beamer he. :mrgreen: :mrgreen:
Zal ik doen Frank,
Ben trouwens gister na me werk langs geweest en gevraagd waarom het allemaal zo lang moet duren. Blijkt nu dat de kabelboom van de roadster en de coupe afwijkt van de andere R series. En zowel MINI Nederland en MINI Duitsland heeft er geen op voorraad. En aangezien de roadster en coupe de enigste modellen zijn die alleen in Engeland gemaakt worden, moet de kabelboom uit de Engelse fabriek komen het schijnt een heel gedoe te zijn om zomaar een kabelboom uit de productielijn te halen :roll: Dussssssssssss het word echt geduld hebben. gaan Donderdag week 3 in... :oops:
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
louisvdd76
De Scheurende Rechter
Contacteer:
Nederland

17 sep 2014, 21:58

Balen man... En wel iets leuk mee gekregen?
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 sep 2014, 22:00

louisvdd76 schreef:Balen man... En wel iets leuk mee gekregen?
Nog niet had vandaag andere dingen te doen die veel leuker waren dan op me vrije dag weer naar amsterdam te rijden ga van de week wel langs als ik moet werken.

Ps. Staat jou kabelboom te koop :mrgreen:
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
louisvdd76
De Scheurende Rechter
Contacteer:
Nederland

17 sep 2014, 22:02

Nee die heb ik nog OEM... en dat blijft ook zo...
PjV
Be Mini
Be Mini

18 sep 2014, 00:32

Casper schreef: Zal ik doen Frank,
Ben trouwens gister na me werk langs geweest en gevraagd waarom het allemaal zo lang moet duren. Blijkt nu dat de kabelboom van de roadster en de coupe afwijkt van de andere R series. En zowel MINI Nederland en MINI Duitsland heeft er geen op voorraad. En aangezien de roadster en coupe de enigste modellen zijn die alleen in Engeland gemaakt worden, moet de kabelboom uit de Engelse fabriek komen het schijnt een heel gedoe te zijn om zomaar een kabelboom uit de productielijn te halen :roll: Dussssssssssss het word echt geduld hebben. gaan Donderdag week 3 in... :oops:
Om welke kabelboom gaat het dan?
Die v/d ontsteking heeft hetzelfde nummer als de R56 LCI:

For vehicles with
Ausst. Kraftstoffe mit Verkokungsneigung = No
S1A1A=No
01 Cable harness injection valve/ignition CONTI 1 03/2012 12517620624
Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 sep 2014, 09:58

Mijn geduld was allang op geweest.... Heb er respect voor dude, maar ik had hier absoluut geen genoegen mee genomen. Tel eens bij elkaar op hoe lang die auto daar nu al gestaan heeft. Ik vind ook niet dat ze nou ineens zoveel eer verdienen omdat ze doen wat ze feitelijk ook gewoon moeten doen. Ik vind dat wel wat extra mogen doen voor je. Dat zie ik ze nog steeds niet doen. Leuk hoor, een BMW mee krijgen, maar je rijdt toch niet voor niks in een MINI?

Nogmaals, vind het knap van je, maar mij waren ze nog lang niet klaar geweest.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
ajede
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 sep 2014, 18:05

Schat dat ie dan allang hier gestaan had....... :mrgreen:
Afbeelding
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 sep 2014, 20:37

Nee nog steeds geen andere leenwagen beschikbaar dus rij nog steeds in de bruine basic R56 Cooper rond. Begind best een treurig verhaal te horen dus maar advies ingewonnen van mensen die er verstand van hebben om zulke zaken af te handelen. Ik heb weinig vertrouwen in een happy end dus ben best een beetje teleur gesteld in de gang van zaken. En nee nog steeds geen zicht op de leverdatum van de onderdelen het is ongelofelijk maar waar. Ik kan dit gewoon niet begrijpen een auto die 2 jaar geleden nog 52000 euro heeft gekost en nu in hoekje bij d'r dealer staat te verpieteren ik kan dit niet snappen
Afbeelding

Ipsje
Be Mini
Be Mini

19 sep 2014, 22:29

Casper schreef:Nee nog steeds geen andere leenwagen beschikbaar dus rij nog steeds in de bruine basic R56 Cooper rond. Begind best een treurig verhaal te horen dus maar advies ingewonnen van mensen die er verstand van hebben om zulke zaken af te handelen. Ik heb weinig vertrouwen in een happy end dus ben best een beetje teleur gesteld in de gang van zaken. En nee nog steeds geen zicht op de leverdatum van de onderdelen het is ongelofelijk maar waar. Ik kan dit gewoon niet begrijpen een auto die 2 jaar geleden nog 52000 euro heeft gekost en nu in hoekje bij d'r dealer staat te verpieteren ik kan dit niet snappen
Casper, ik begrijp je gevoel. Hier zijn gewoon geen woorden voor.

Gr, Frank
Afbeelding
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 sep 2014, 22:32

boris_brznjef schreef:
Ipsje schreef:
Casper schreef:Nee nog steeds geen andere leenwagen beschikbaar dus rij nog steeds in de bruine basic R56 Cooper rond. Begind best een treurig verhaal te horen dus maar advies ingewonnen van mensen die er verstand van hebben om zulke zaken af te handelen. Ik heb weinig vertrouwen in een happy end dus ben best een beetje teleur gesteld in de gang van zaken. En nee nog steeds geen zicht op de leverdatum van de onderdelen het is ongelofelijk maar waar. Ik kan dit gewoon niet begrijpen een auto die 2 jaar geleden nog 52000 euro heeft gekost en nu in hoekje bij d'r dealer staat te verpieteren ik kan dit niet snappen
Casper, ik begrijp je gevoel. Hier zijn gewoon geen woorden voor.

Gr, Frank
Ruilen voor een f56s?
Nou Boris op moment zit ik eigenlijk niet zo te wachten op een nieuwe MINI
Afbeelding

Brightness
NMC Legend
NMC Legend

19 sep 2014, 22:52

Super vervelend deze situatie. Kan me goed voorstellen dat je er zo langzamerhand klaar mee bent. Hopelijk wordt het snel opgelost en vind je het plezier in je MINI weer terug!
klik hier voor mijn Show Your Ride

Afbeelding
BurnoutBram
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 sep 2014, 12:35

Lekker €52.000 terug laten storten! Respect dat je er zo rustig onder blijft. Ik was al een tijdje geleden 'onbeleefd' geweest....

Terug naar “Show your ride”