Waarom koop je een M3 als je toch als een oude l*l gaat rondrijden? Daar geloof ik nou geen snars van. Dan koop je toch voor zeg 100k minder een Golf 1.2. Elke M3 wordt gebruikt, en daar is niks mis mee, want daar zijn ze voor gemaakt. Maar van die flauwekul dat er nooit hard mee gereden is......dan loop ik wel weer verder...
In Dld staan trouwens wél een hoop M3 sedans. Niks mis mee, komen ze tenslotte allemaal vandaan.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Grappig dat iemand obv een post een persoonsprofiel kan schetsen. Neem het van mij aan of niet, de M3 was een jongensdroom (heb jij ms ook ooit gehad) en de volgende is een 911. En daar is ie nu naar op zoek. Wat is overigens mijn belang om anders voor te doen dan de realiteit?
Maar goed, het staat je vrij om niet te geloven. Zoals de waard is etc.
Persoonsprofiel? Haha, dat noem jij een persoonsprofiel? Best lollig.
Ik geef gewoon mijn mening op basis van wat je geschreven had, niks geen "persoonsprofiel". Ik geloof gewoon niet dat iemand alleen maar rustig rijdt met z'n M3. En laten we eerlijk zijn, een M3 vind het echt niet erg om op z'n staart getrapt te worden. Daar kunnen ze best tegen. Ik zou 'm er niet voor laten staan iig.
Mijn reactie was overigens geenszins negatief bedoelt, jammer dat je dat zo interpreteert....maar ja, zoals de waard is...oh wacht...
Succes met je zoektocht.
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Jij spreekt mijn bewering tegen. Sterker, je beweert domweg dat ik lieg. Dat is in de basis al negatief. Dat soort stoere uitspraken doe je niet vanachter je scherm. Jij kent mij niet, degene waar ik het over heb niet dus is iedere "ik weet wel beter internet hero gedoe" overbodig.
Verder schijn je ook te weten wat hij heeft betaald voor zijn M3, want voor "100k minder rij je een Golf"... je kent het verhaal niet maar kom toch met dit soort alwetende uitspraken. FYI hij heeft de M3 tweedehands gekocht. Dus als daar 100k vanaf moet krijgt ie geld toe op een Golf.
Je geeft geen mening. Want welke mening geef je dan? Je kent helemaal niets van wat ik zeg en toch heb je een "mening" (die ik niet zie overigens, maar dat zal vast aan mijn beperkingen liggen), zeg je. Een mening zou kunnen zijn. "Wat een idioot, mensen die als een ouwuh lul in een M3 rijden zijn watjes"... dat is een mening. "Een M3 is gemaakt om hard mee te rijden", dat is ook een mening en daar neigt jouw comment dan naar.
Kortom, je geeft niet echt je mening weer. Wordt ook helemaal niet gevraagd en heb ik zeker geen behoefte aan. Dus alleen al uit beleefdheid hou je die maar lekker voor je.
Verder schrijf je dat er in Dld best wel veel M3 sedans te koop staan.... waarom schrijf je dat? Als dat bedoeld was als reactie op mijn bewering dat BMW Den Haag er één in huis heeft gehaald omdat deze weinig te koop staan in NL, dan slaat dat namelijk nergens op.
Dank voor het wensen van succes. Het is de Cooper geworden. Vrouwlief is intens blij. En excuses dat ik je bijdrage onterecht als negatief heb opgevat.
Haha, prachtig dit. Ik vind het allemaal prima. Blijkbaar heb je er voor gestudeerd. Maar als je niet op reacties zit te wachten, vraag ik me af wat je op een forum komt doen. Het is hier namelijk vrij om te reageren. Verder denk ik dat iedereen die mij hier echt kent, en ik durf te zeggen dat dat er een heleboel zijn hier op deze erg gezellig club met (over het algemeen) hele leuke clubleden, weten dat ik niet ben zoals jij mij beschrijft. (Over persoonproefielen gesproken)
Maar je doet je best maar. Veel plezier met je Cooper, hoop dat je er veel plezier mee van gaat hebben. De mazzel en van mij zal jij geen enkele reactie meer krijgen. Heb je toch je doel bereikt
Dat is toch hoe de meeste nieuwe mensen hier binnenkomen tegenwoordig. Nieuw topic openen met een vraag die al 320x gesteld is en waarvan het antwoord met een eenvoudige zoekactie zo gevonden is. Daarna ook nog een beetje tof gaan lopen doen... Je hebt het hier gemaakt kerel!
Oei niet slim om als nieuwkomer zo te beginnen. En denk dat je (mijn mening) dat je dat al helemaal niet met rob moet doen want daar maak je nog minder vrienden mee.
Ik wist niet dat je als nieuweling beperkingen had in de manier waarop je reageert. Ik word niet graag uitgemaakt voor leugenaar. Door niemand niet, ook al heb je meer dan 22k berichten gepost. Ik maak daar geen onderscheidt in.
Dus als ik, als nieuweling, over de schreef ben gegaan dan is dat maar zo.
Jullie ook dank voor de bijdrage. Ik ga nu in een hoekje uithuilen.