Weet iemand of ik op aero bumpers die helemaal gespoten zijn weer een zwarte rand kan laten spuiten, zoals origineel?
Dus nu zijn de randen ook in de kleur van de auto en helemaal glad, maar ik wil ze eigenlijk weer in het zwart hebben en met dezelfde structuur als de spatbordverbreders.
Kan dit?
Spuiten Aero bumpers
- Rebbes
- Nieuwsgierig
Bericht
Re: Spuiten Aero bumpers
Even het stof van een oud topic afblazen.
Heb op dit moment een Aero achter bumper in bezit waar de lip nog niet van in kleur is. Deze wil ik netjes zwart hebben zoals op de foto van Spenki.
Kunnen jullie mij vertellen welke structuurverf en welke matzwarte verf er door jullie gebruikt wordt?
Zijn zoveel soorten mat zwart op de markt dat ik bang ben de verkeerde te kopen. Wil natuurlijk het liefste geen/zo mini mogelijk kleur afwijking.
Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen
.
Cheers,
Robert
Heb op dit moment een Aero achter bumper in bezit waar de lip nog niet van in kleur is. Deze wil ik netjes zwart hebben zoals op de foto van Spenki.
Kunnen jullie mij vertellen welke structuurverf en welke matzwarte verf er door jullie gebruikt wordt?
Zijn zoveel soorten mat zwart op de markt dat ik bang ben de verkeerde te kopen. Wil natuurlijk het liefste geen/zo mini mogelijk kleur afwijking.
Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen

Cheers,
Robert
- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Is idd bij de dealer verkrijgbaar. Het artikelnummer is 51910027551 (0,5 liter) of ...552 (1 liter). Het heet MINI structured paint black Matt.
- Rebbes
- Nieuwsgierig
Bericht
Bedankt
Duidelijker dan dit kan het niet zijn, ga direct de verf bestellen.
En met die uitleg kan het niet fout gaan.
Cheers,
Robert

Duidelijker dan dit kan het niet zijn, ga direct de verf bestellen.
En met die uitleg kan het niet fout gaan.
Cheers,
Robert
- Rebbes
- Nieuwsgierig
Bericht
Slecht nieuws helaas, de verf (met genoemde codes) is niet meer leverbaar
.
BMW Veldhoven (NL) en BMW Neerpelt (BE), konden het beiden niet meer leveren.
Wel ging BMW Neerpelt nog verder uitzoeken voor me of ze misschien iets konden leveren.
Mijn vraag aan jullie is dan ook of jullie recent nog wel deze verf hebben kunnen bestellen?
En als jullie andere verf gebruikt hebben, die gelijk is aan kleur, welke verf dat dan was.
Zoals het er naar uit ziet kan ik de originele verf niet meer bestellen
.
Zal te denken om structuurverf te kopen en dan alleen de aero bumper met structuur verf te spuiten en alles rondom (wielranden/aero bumper/voorlip/sideskirts etc) met dezelfde kleur mat zwart opnieuw te spuiten, zodat alles weer dezelfde kleur heeft. Alleen weet ik niet of dit wel een juiste oplossing is en of de OEM parts zomaar over te spuiten zijn?
Cheers,
Robert

BMW Veldhoven (NL) en BMW Neerpelt (BE), konden het beiden niet meer leveren.
Wel ging BMW Neerpelt nog verder uitzoeken voor me of ze misschien iets konden leveren.
Mijn vraag aan jullie is dan ook of jullie recent nog wel deze verf hebben kunnen bestellen?
En als jullie andere verf gebruikt hebben, die gelijk is aan kleur, welke verf dat dan was.
Zoals het er naar uit ziet kan ik de originele verf niet meer bestellen

Zal te denken om structuurverf te kopen en dan alleen de aero bumper met structuur verf te spuiten en alles rondom (wielranden/aero bumper/voorlip/sideskirts etc) met dezelfde kleur mat zwart opnieuw te spuiten, zodat alles weer dezelfde kleur heeft. Alleen weet ik niet of dit wel een juiste oplossing is en of de OEM parts zomaar over te spuiten zijn?
Cheers,
Robert
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vraag even na bij Jobraay. Die weet het wel denk ik...
Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- Daniel_S
- NMC Moderator
- Contacteer:
Bericht
Heb het recent laten doen in Zoetermeer. Mooi resultaat... Al zeg ik het zelf. Heb ik toen via rob (mushrob) gedaan.
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb een spuiter die het voor je kan doen. Spuiten "gewoon" met structuurverf. Er zijn al meerdere aero setjes door hem gedaan dus referenties genoeg hier op het forum, waaronder bovenstaande van Daniel.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Rebbes
- Nieuwsgierig
Bericht
Heb de bumper gisteren naar de spuiter gebracht, deze zou inderdaad structuurverf aanbrengen en afspuiten met mat zwart.
Volgens hem kun je nooit dezelfde structuur krijgen (lijkt me ook vrij logisch, elke verf en structuur is anders). Hij had een proefstukje laten zien en dat zag er prima uit. Als het goed is kan ik het spul komende week weer ophalen maar ben wel benieuwd
Volgens hem kun je nooit dezelfde structuur krijgen (lijkt me ook vrij logisch, elke verf en structuur is anders). Hij had een proefstukje laten zien en dat zag er prima uit. Als het goed is kan ik het spul komende week weer ophalen maar ben wel benieuwd

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors