Zojuist geregistreerd en dus gelijk maar voorstellen...Nog geen Mini eigenaar en dus helaas nog weinig kennis of ervaringen te delen, maar ik hoop dat dat snel verandert

Na jarenlang plezier te hebben gehad van een Smart Roadster, is het tijd geworden voor iets anders. Mag klein (...) zijn, mag opvallen, mag snel zijn. En dus is het oog op een MINI gevallen.
Dus de zoektocht is van start gegaan...het zal zeker een Cooper S worden, maar het is nog onduidelijk of het een cabrio of normale uitvoering moet worden. Ik twijfel of het er eentje van 2007 of later moet worden, of 2005/2006. Ik vind het interieur van de oudere modellen eerlijk gezegd fraaier...Ik heb er al eentje op het oog, hopelijk deze week nog een proefrit maken. Ik ben erg benieuwd naar de ervaring. Recent wel met een Clubman gereden, maar daar miste ik toch een beetje het gevoel mee. Waarschijnlijk omdat ik echt iets compacts zoek.
De MINI zal overigens niet als dagelijkse auto gebruikt worden...daarvoor staat er nog een Saab en andere Smart.
Mocht er iemand nog tips hebben voor de aankoop...ik houd me aanbevolen. Nu eerst even op zoek naar de mogelijkheden voor audio upgrades, want dat zal wel de eerste wens worden.
Groeten,
Johan