Zoals de titel al aangeeft heb ik verlagingsveren geplaatst maar zie geen verschil

Heb het voor de zekerheid nagemeten maar nee, echt helemaal niets, zelfs een halve cm hoger dan voor met originele veren....
Even wat uitleg, heb een verlagingsset van 4 gele veren van het merk Weitec, nieuw in de doos. Met deze set zou de mini (R50 uit 2004) zo'n 3cm naar de grond moeten zakken.
Voorbeeld van de betreffende veren. Klik.
Vandaag begonnen met plaatsen, maar dus zonder resultaat. Achter zitten de Weitec veren er nu onder, voor nog niet. Hiermee wil ook even wachten totdat ik weet wat ik fout doe (als ik iets fout doe).
Heb met veerspanners netjes de oude veren verwijderd en de nieuwe geplaatst. Ook de rubberen veer/demper stop weer netjes teruggeplaatst (heb op dit moment nog een veerweg dus lijkt me overbodig deze te verwijderen).
Heb de zoekfunctie en google gebruikt maar helaas niets tot weinig vinden:
- Wel werd er aangegeven dat veren nog in kunnen zakken naarmate er met de nieuwe veren gereden word (inveren). Kan het me haast niet indenken, dan zou je na 5 jaar toch geen veerweg meer over hebben?
- draagarmen verstellen. Er stond op een ander auto forum aangegeven dat de draagarmen losgemaakt moeten worden, en weer vastgezet dienen te worden als de mini op de grond staat. Hiermee zou je de spanning van de rubbers/draagarmen afhalen. Dit kan ik me enigsinds indenken, zeker om overbodig slijtage te voorkomen, maar zou dat de oplossing van mijn probleem zijn?
De veren zijn overigens wel degelijk korter dan de originele, ruim 3cm, dus er zou een verlaging mogelijk moeten zijn.
Hopelijk kunnen jullie mij hiermee helpen, had namelijk al erg lang uitgekeken naar en verlaagde mini en dan valt dit toch wel wat tegen

Greets,
Robert