Thom's R53-> black and yellow! Nieuwe foto's p5
- Sven
- Volledig MINI minded!
- thomg88
- Nieuwsgierig
Bericht
de velgen zijn ET35, 8,25J en 17".
Re: Thom's R53-> Aero grill, velgen, koplampen etc
Bedankt! Nee geen camberplaten, gewoon schuin af laten slijtenspeedy schreef:heel dik ! heb je ook camberplaten enz?

Bedankt man! De koplampen is een groot verschil haha!Remonvdh schreef:Zooow, jij gaat hard in 1xEcht een dikke bak zo!! Vind die XXR's ook echt super staan, zijn deze ET25 of ET35?

Thanks!Sven schreef:Gaaf hoor, staat er echt dik bij zo!
- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Dikke ride, hoor!
Die XXR's in ET35 moet je trouwens zuinig op zijn. Als je een wiel aan gort hebt ga je die niet meer vinden in deze ET-waarde heb ik ondervonden...
Die XXR's in ET35 moet je trouwens zuinig op zijn. Als je een wiel aan gort hebt ga je die niet meer vinden in deze ET-waarde heb ik ondervonden...

- p.cooper s
- Nieuwsgierig
Bericht 
EEN HOBBY MAG GELD KOSTEN ........ ;D
Show my ride .... >>> viewtopic.php?f=3&t=33961
Ziet er top uit man mooie bak ...... 

EEN HOBBY MAG GELD KOSTEN ........ ;D
Show my ride .... >>> viewtopic.php?f=3&t=33961
- thomg88
- Nieuwsgierig
Bericht
Re: Thom's R53-> Black and yellow R53!
Weeral veel gebeurd!
Heb er een gele MCS bijgekocht. De andere staat dus te koop, in originele staat, alleen nog met facelift koplampen en een 3-spaak stuurwiel als mods. Heb het meeste overgezet naar de gele zoals de schroefset, wielen en Milltek. Heb hem gekocht omdat er maar 58 000 km opstaat, bijna alle opties heeft en een goeie prijs voor heb gegeven. Het is overigens geen Works! De sticker op de achterklep stond er al op en twijfel nog om deze eraf te halen..
Hier een aantal foto's, benieuwd wat jullie ervan vinden!

Verder nog wel motorische plannen met deze, maar eerst de andere MCS verkopen
Heb er een gele MCS bijgekocht. De andere staat dus te koop, in originele staat, alleen nog met facelift koplampen en een 3-spaak stuurwiel als mods. Heb het meeste overgezet naar de gele zoals de schroefset, wielen en Milltek. Heb hem gekocht omdat er maar 58 000 km opstaat, bijna alle opties heeft en een goeie prijs voor heb gegeven. Het is overigens geen Works! De sticker op de achterklep stond er al op en twijfel nog om deze eraf te halen..
Hier een aantal foto's, benieuwd wat jullie ervan vinden!

Verder nog wel motorische plannen met deze, maar eerst de andere MCS verkopen

- speedy
- NMC Legend
Bericht
Re: Thom's R53-> black and yellow R53!
gele staat er ook dik bij met aero en die xxr 8-)
stijlen en hemeltje nog ff in het zwart scoren en dan is die zo goed als af
stijlen en hemeltje nog ff in het zwart scoren en dan is die zo goed als af

- Ward
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wat een mooie auto! Ik had het nooit gedacht, maar zo vind ik dat geel echt mooi! Lekker volle uitvoering ook, daar ga je vast veel plezier van hebben!
Waarom ging de vorige er eigenlijk uit?

Waarom ging de vorige er eigenlijk uit?
- thomg88
- Nieuwsgierig
Bericht
Ik dacht inderdaad ook: of het word niks, of het word best wel dik. Origineel is hij in ieder geval niet echt spannend. En de andere gaat eruit omdat deze gewoon minder km's heeft en meer opties. En valt wat meer op haha..
- speedy
- NMC Legend
Bericht
ik zou zelf ook nooit een gele kopen maar zo vind ik hem wel mooi en uniek is die zeker!
- Ward
- Volledig MINI minded!
- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Super zo in het geel! Weer eens wat anders dan de gebruikelijke keuzes. Zoals Speedy zegt: stijlen en hemel in het zwart om het geheel af te maken.
- thomg88
- Nieuwsgierig
- Brightness
- NMC Legend
- Brightness
- NMC Legend
Onze sponsors