Guppie's Clubman S.... Low&Fast....(P8 Zwarte Beltline)

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Guppie
Mod virus alert!
Mod virus alert!

Re: Guppie's Clubman S.... Low&Fast....(P8 Zwarte Beltline)

27 sep 2014, 20:13

Zo weer even de dikke laag stof eraf blazen.....

Kreeg een beetje probleempjes met de mini, ratelend/diesel geluid bij het starten en dan de eerste paar meter ook dat geluid & bij volgas door trekken inhouden dan volgas door en inhouden en weer volgas..... Ik naar BMW/ Mini Lelystad (ekris) gegaan en alles uitgelegd hun op onderzoek uit.... Met als resultaat dat ze er niks aan gingen doen want de auto was softwarematig aangepast (getuned dus), na een kleine discussie maar Mini Dordrecht gebeld waar ik de mini gekocht heb en ik mocht langs komen (afgelopen dinsdag). Bij aankomst stond er meteen vervangend vervoer klaar, mooie mini cabrio, zodat ik en mijn vriendin even een blokje om konden. Na een klein uurtje werd ik gebeld dat de hogedrukpomp kapot was en die moesten ze bestellen en dan meteen de volgende morgen koude start konden doen voor het geluid, de software konden ze niet vinden dus er was alleen een update nodig. De hogedrukpomp was op woensdag al vervangen maar het geluid bleef een raadsel voor ze, zelf had ik al voorgesteld dat het misschien wel de ketting kon zijn maar daar wouden ze niet zomaar naar kijken. Werd vrijdagmiddag gebeld dat de ketting met alles ook vervangen is ivm spelling op de ketting dus de mini rijdt weer als vanoudsAfbeeldingAfbeelding

Wel klein minpuntje is dat ik nu schade op me velg rechtsachter heb
Afbeelding
Ze gingen nog even kijken en overleggen of ze er iets aan kunnen doen...
*Never Back Down*
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 sep 2014, 20:16

Dus toch opgelost. :icon_top: Mooi man en toch nog redelijk snel
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 sep 2014, 21:14

Nee! Die velg :s

Van de regen in de drup zeg maar .... :O
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
mauro
One wheel wonder
One wheel wonder

28 sep 2014, 21:16

Zou zelf gek worden als ze dat doen met een velg! :s
BurnoutBram
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 sep 2014, 22:25

Ik ga gokken dat het bij de dealer is gebeurd.
Guppie
Mod virus alert!
Mod virus alert!

29 sep 2014, 07:28

Is bij de dealer gebeurd Lars, kwam um halen en kreeg die kras er gratis en helemaal voor niets bij. Ze reageerde er erg laconiek op... Dus ben benieuwd hoe ze het gaan oplossen!
*Never Back Down*
speedy
NMC Legend
NMC Legend

29 sep 2014, 07:35

dat is prima te maken zonder dat de band eraf hoeft, is een heel klein kartel randje dus dat is zo gemaakt ;)
Lossen ze echt wel op want voor die paar tientjes gaan ze echt niet moeilijk doen lijkt mij.
Afbeelding
ajede
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 sep 2014, 07:58

Nee exact, als ze een hogedrukpomp en nieuwe distributie zo makkelijk vervangen lijkt me zo'n krasje niet heel lastig....
Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend

29 sep 2014, 07:59

of zijn dit gecoate wielen?
dan moet die wel in geheel overnieuw gedaan worden want dat is niet bij te werken.
Afbeelding
Guppie
Mod virus alert!
Mod virus alert!

29 sep 2014, 08:06

Heb deze wielen toen gewoon nieuw gekocht dus of ze gecoat of gespoten weet ik niet....️ wordt gebeld als het goed is hoe ze het gaan oplossen de JCW voorbumper zit er ook scheef op dus gaat lekker allemaal!
*Never Back Down*
speedy
NMC Legend
NMC Legend

29 sep 2014, 08:10

"Gaat lekker allemaal" ...
Je hebt allereerst natuurlijk al heel veel mazzel dat jou dealer die distributie shit allemaal gratis maakt voor je (buiten garantie denk ik?) Dus een scheef bumpertje en krasje zijn probleempjes die makkelijk op te lossen zijn en niet kostbaar.
Dus uiteindelijk vind ik nog steeds dat je dealer een warme douche verdient.
Afbeelding
Guppie
Mod virus alert!
Mod virus alert!

29 sep 2014, 08:42

Moet alleen bougies betalen want had JCW bougies erin dat vonden ze niet zo leuk rest is garantie! Verder ben ik prima geholpen maar vind het jammer dat er heel laconiek wordt gereageerd als er schade is ontstaan/gereden of wat dan ook
*Never Back Down*

Terug naar “Show your ride”