Sinds jonge leeftijd ben ik gek op auto's, het begon met de 1/75 modellen van Matchbox (in die mooie blauwe doosjes, daar zat toen ook mijn eerste Mini bij:
http://www.minipassionmini.50megs.com/m ... tchbox.htm
Daarnaast mocht ik regelmatifg mee in de MINI van mijn oom in de jaren 70, in de tijd dat het nog in was om een velgekleurde glasfiber antenne van 2 meter lenge op je auto te bevestigen. Ik verzamelde oude Autovisie jaarboeken en lag op mijn bed te kijken naar de auto's die ik later zou willen rijden.
Een deel daarvan heb ik ook daadwerkelijk kunnen verwezenlijken met als hoogtepunt een Porsche 911 uit de jaren 80 welke ik drie jaar geleden heb verkocht.
Ik probeer het plezier van een onderscheidende auto ook over te brengen op mensen in mijn omgeving waaronder mijn vriendin. En sinds begin dit jaar is zijn de trotse eigenaresse van een nieuwe MINI R56. (En ineens is het jouw MINI !!!!!!!)

In die tijd ben ik ook lid geworden van dit forum om mezelf op de hoogte te houden van deze funcar en omdat mensen die in een dergelijke auto rijden niet saai kunnen zijn